Baufish Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hvor lenge skal man ha på motorvarmer i forkant for at motorer skal er varm nok til å forhindre slittasje osv. Hva anbefales? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 spørs hvilken type motorvarmer du har, og temperatur forhold. Slangevarmer? Blokkvarmer? eller elementvarmer. Den siste er totalt ubrukelig. Bruker å ha den på par-3 timer om det er 15-30 minus ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Ok, vet generelt lite om den bortsett fra at det er defa, og jeg kan følge ledningen til bak på motoren. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 det er ganseke sansynelig at du har en blokk varmer, de er vel som regel mest effektive, kommer seff ann på hvor kald det er med 2 timer holder vel ofte greit. når jeg setter på timeren setter jeg ofto ca 3 timer før jeg skal kjøre, det er slange varmer Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg