KristianG Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Det var en veldig god nyhet! Jeg har tenkt å kjøpe byggskum i dag, og framfangeren ligger allerede i garasjen.. Takk for rask oppdatering! Flott bil! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stedjan Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hvor har du kjøpt den leppa? Send gjerne PM :) Siter VW Golf 3 <3 http://www.bilforumet.no/golf-iii/227426-stedjans-golf-3-1-8l.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hvor har du kjøpt den leppa? Send gjerne PM :) Er org GTI/VR6 leppe, fåes kjøpt på Møller f.eks :) Kan kjøpes mange andre plasser og, men da er det uorginalt og har mye dårligere kvalitet en den org på Møller, det skal eg garantere deg.. har selv erfart det :) Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Jeg kjøpte min hos Quality autoimport for 1 år siden og den har overlevd greit til nå. Det finnes mange uorginale som er laget av hard plast, styr unna dette og sørg for å få en som er laget av ABT-plast. Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg