Gå til innhold

Senkesett til 2001 4motion

Ranger emnet

mazdafreaks

Anbefalte innlegg

Hva kostet denne saken?

Har du noen erfaringer med fk highsport?

Kostet 250usd pluss frakt og tull, men tror det vil vera lønnsomt slipper å havarere bunnpanner da, har så mye dårlige veier i odda, har ikkje noen erfaring med fk, hørt de skal vera bra. Men folk skryte da alltid av sine kit om de er dårlige elle ei. Har bare god erfaring med bilstein psss9 eg, virker ok dette H&R som eg har også, bare få det justert litt høyere så eg kan teste,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags HR har du kjøpt da? Trykkjusterbart lr?

Det er ikke trykkjusterbart, men var rimelig stive, har faktisk opprettholdt litt av komforten, originalt så var det meget fælt å kjøre, men nå er den passe stiv,dette kittet er basert på bilstein sine oppside down dempere så de demper på bound og ikke rebound som mangen andre,eg hadde feks eibach og koni dempere på min mazda mx5, når eg skrudde de stivere, så gjorde de ikkje noe annet enn å bremse tilbake, noe som resulterte i at eg jobbet bilen ned i bumpstopperene ved humpete vei, gleder meg til eg kan sette på sommerdekka, og virkelig få brukt passaten, er meget fornøyd med den, virker som en kvalitetsbil,,

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Ja gleder meg selv til å få brukt og kjørt min passat selv! Er i militæret fram til mars mens bilen står hjemme og venter :p

Har snudd litt på type senkesett jeg, lurer nå på å gå for KW Var2.. Vil ikke ødelegge kjørekomforten og sånt det er på en såpass fin og dyr bil. Tror det blir bra jeg :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annbefaler deg på det sterkeste og ta forstilling på bilen fortest mulig, greit du har ikke hatt behov for løsne noen vesentlige komponenter som vil påvirke forstillinga, MEN spissinga vil forandre seg en god del når du senker passaten, og på passaten din er det sto spissinger som må gjennomføres. Den vanlige som alle biler har, også HEVA SPISSING. Samtidig får du også papir på at forstilling er tatt etter senkesettet er montert,som BT krever dokument på.

Har du forresten løsna på foringene til understellet og snørt de igjen når bilen "står på hjul"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annbefaler deg på det sterkeste og ta forstilling på bilen fortest mulig, greit du har ikke hatt behov for løsne noen vesentlige komponenter som vil påvirke forstillinga, MEN spissinga vil forandre seg en god del når du senker passaten, og på passaten din er det sto spissinger som må gjennomføres. Den vanlige som alle biler har, også HEVA SPISSING. Samtidig får du også papir på at forstilling er tatt etter senkesettet er montert,som BT krever dokument på.

Har du forresten løsna på foringene til understellet og snørt de igjen når bilen "står på hjul"?

Dette blir jobb for bilsenteret i odda, når eg får senket bilen rett, skal sette på sommerhjula og justere riktig først, regner med eg setter på sommerhjula om en mnd tid. Skjønte lite når du kom bort til meg å sa at sete trekka passet sikkert,men gikk opp ett lys for meg når eg såg deg på shell og dillet med en passat, pen kjerre du hadde, sotet vinduer også på den eller,eg tenkte eg skulle få odda trykkeri til å ta mine,

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk det samme:) klarte ikke å holde meg når du kom inn.. hehe du sender drittjobben videre til oss ja.. :P Neida skal nok gå bra om den ikke er blodsenka, er et helvete å få den opp på 4søyleren som ikke er laga for lave biler.. har du tenkt å ha større enn 18" på så er jeg faktisk litt usikker på om forstillingsapparatene passer på felgene,men det ser vi jo.. Fikk bilen uka før jul,sendte den til odda trykkeri på torsdag morning og henta den litt før tre på fredagen. Er veldig fornøyd med resultatet. tok den mørkeste på sidene og mellomste på bakruta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk det samme:) klarte ikke å holde meg når du kom inn.. hehe du sender drittjobben videre til oss ja.. :P Neida skal nok gå bra om den ikke er blodsenka, er et helvete å få den opp på 4søyleren som ikke er laga for lave biler.. har du tenkt å ha større enn 18" på så er jeg faktisk litt usikker på om forstillingsapparatene passer på felgene,men det ser vi jo.. Fikk bilen uka før jul,sendte den til odda trykkeri på torsdag morning og henta den litt før tre på fredagen. Er veldig fornøyd med resultatet. tok den mørkeste på sidene og mellomste på bakruta..

Regner med eg skal ha 19" på denne, og skal ikke ha den blodsenka, bruker bilen til allslags, men om dere ikke klarer større en 18" så setter eg bare på felgene eg har til golfen til fruen.. Hva kostet rutene dine der oppe da, tenkte eg skulle høre med de snart, Blir sikkert mellomklasse sot på alle mine,,

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider