Stokke90 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Jeg har en Celica GTi 1991 mod. og jeg har forstått det slik at det er en spjel, eller en slags ventil eller no i innsuget som åpner seg på 4000 - 5000 rpm. men på min sliter den med å åpne det på 3. gir... har ikke fått testa det på 4. gir enda.. Uansett, er det noen forslag til hva som kan være grunnen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 det er eit gasspjeld i innsuget, som opnar seg etter kvart som det blir gitt gass, det er her lufta kjem inn og blir blanda med bensinen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 merkeligt det var på 3 giret da skal no vel ikkje ha nokke med kverandre og gjer..? prøvd og restarta hjernen? Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnaXyd Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Jeg har en Celica GTi 1991 mod. og jeg har forstått det slik at det er en spjel, eller en slags ventil eller no i innsuget som åpner seg på 4000 - 5000 rpm. men på min sliter den med å åpne det på 3. gir... har ikke fått testa det på 4. gir enda.. Uansett, er det noen forslag til hva som kan være grunnen??? Kanskje vaieren til gasspedalen er litt ruskete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Er det kanskje T-VIS du tenker på? Ta ett bilde av delen om du ikke får noen greie svar her etterhvert, så er det lettere å se hva det dreier seg om. http://en.wikipedia.org/wiki/T-VIS Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg