LoW RiDeR Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Begynner å savne carputeren min nå etter at jeg og volvo'n slo opp, men har problemer med å finne ut hvor jeg skal plassere skjermen. Noen som har noen gode forslag til plassering? Skjermen er en 8" 4:3 touch. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jer har montert en 7,5 " skjerm forran de mitterste ventilene over stereoanlegget.. savner de ikke egentlig.. hehe.. og om sommeren kan jeg sette kjøling på skjermen hehe.. men syns det ser bra ut..midt i bilen liksom.. Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Ja, det er her jeg har tenkt på å sette den selv. Hvordan har du festa den? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hehe tok faktisk bare og limte noe borrelås oppå kanten der..(vansklig å forklare.. hehe.. ) bukket en plate som pasaset inni sprekken i dashen. mellom det som stereoen står i og hele dashbordet liksom.. platen står bare innimellom der og holdes inne med borrelåsen. var plass til kablene mellom sprekken og så slapp lage hull til de.. sikkert ikke godt å forstå hva jeg mener men.. hehe.. kansje jeg skal se om jeg får tatt et bilde ;) hehe.. Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Jeg har planer om å kvitte meg med cd-spilleren og flytte klima kontrollen ned til askebegeret slik at jeg kan montere en skjerm der :) Og så slenge en carputer i bagasjerommet eller et annet lurt sted. Liker å ha de midtre luftventilene slik at jeg får "kulde" om sommerne og varme til henda om vinteren :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Det høres ut som en god plan, hvis det blir plass :) Pent blir det sikkert og. (hvis man gjør det skikkelig da :P) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Har sett flere som har gjort det sånn på mp3car.com. Blir ganske bra til slutt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 det som blir penest er vel å flytte luftkon ned til askebegeret og bruke denne plassen sammen med plassen til cd spiller .... eventuelt så flytter man luft helt ned til der hvor askebegeret står og så flytter man cd spilleren ned til nederste delen av den store ramma der hvor lufta sto før og flytter alle knappene øverst og setter så skjermen i midten :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg