Gå til innhold

Nissan 200sx s13

golf_IV

Anbefalte innlegg

Hei! har nå kjøpt min første nissan 200sx:) endelig i boks;)..

men er jo alltids et par men:P bilen blei levert uten interiør.. vil si at jeg er ikke sikker på hva som mangler der enda :P viss det mangler noe i det hele store, men et par ting jeg veit er at fører stolen er pent ødelagt, ettersom forrige eier forsøkte bygge om til bøtteseter men ga opp, kommer flere spm seinere etter hvert;P..

men lurer på om noen veit om nytt gulv teppe, foran. nye stoler foran, og hva evn annet jeg kan bruke. budsjettet er ganske greit men helst noe brukt "pent". noen som kan hjelpe meg??:drive2

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok på skilt detta:) 200sx s13 har vært drømmebil en god stund :)

bilen ahr ikke gått så langt heller så blir vel verdt det etter en stund:)

har meldt meg inn i 200sx-ogn og har fått masse svar der:) takk er;)

audi 100 2.2 quattro

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå? er det bygd om eller er det med orginalt understell? hørt at det skal være vanskelig og montere bøtteseter i bilen:s

pga høyde og sånt.. men mye skal du ha for den da? mye brukt? og når er den fra:P

audi 100 2.2 quattro

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger med understell på den, som skal passe i følge han jeg kjøpte bilen av, men han hadde brukt orginal understellet i bilen, med litt spacere så gikk det fint.

Mener det er fra 2005, og er godkjent ett par år til, lite brukt av meg, kjøpte bilen i mai, og tok vekk setet i sommer, siden har det ligget på soverommet.

Koster 5-6000 nytt, så har tenkt rundt 3k for det

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah. hørtes ikke dumt ut det da. men er jo en pris mere en jeg kunne tenkt meg. men sånn er det vel med bil;) er noe som frister veldig men er jo ikke spess komfortabelt og kjøre langt med kan jeg tenke meg:P er vel mere egna til bane kjøring den stolen?

audi 100 2.2 quattro

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...