Kristoffer1986 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Hei. Skal bytte ut de lusne 6,5" frontsettet mitt i bilen, har nylig kjøpt meg en Bora. Skal ha komponent, og hører så og si på rock, pop (og litt country faktisk). Har ikke lyst på Rockford, for synes ikke at lydkvaliteten er helt topp.. Hva bør jeg velge til min type musikk? (maks tre laken) JBL er jo bankers, men har tenkt litt på MB quart, infinity og Focal... På forhånd, takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 personlig holder jeg en knapp på focal:) men er jo et hav å velge i.. ville reist å hørt på det som er aktuelt tror jeg. for smaken er som baken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ville hvertfall kjøpt en 2/4 kanaler til det frontsettet :) blir som regel mye bedre da.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer1986 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Har en 4x150 (?) hjemme, men hadde tenkt å kjøre ett basselement brokoblet på den, og ett 2 ohm's frontsett på cd-spilleren.. blir ikke helt topp, men blir mye bedre enn det, det er da hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 er cd-spilleren stabil ned til 2 ohm da? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Hva med polkAudio? DB eller momo serien HØYTTALERE - 17 cm - Polk Audio db-6501 Component System - Bilradiospesialisten HØYTTALERE - 17 cm - Polk/MOMO MMC-6500 Component System - Bilradiospesialisten har 6*9'ere i DB serien og er meget fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 JBL powersettet ELSKER gitarmusikk og jo fler watt det får jo kulere blir det. (psst ikke si det til noen, men PRS elmentene mine ligger i hylla til fordel for Powersettet til JBL. Blei litt triksing og miksing når CDspilleren min blei fixa og siden har det bare stått sånn :D) Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Har focal selv, og er iallefall KJEMPE fornøyd, spiller høyt og klart Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Har eit Morel Hybrid Ovation 6 til sals. Bør passe fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hertz HSK165 bør vurderes i prisklassen under 3000,- Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg