Gå til innhold

Er denne reklamen helt riktig? Vinn 320 cab...

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke jeg spre rykter eller lage dårlige sådan, men er en reklame på bilforumet.no som leder oss inn på denne siden:

Hjem

Er dette fakta eller? For med tanke på disse såpass verdigfulle premiene, så har jeg ikke sett maken til jalla ubruklig nettside..

Noen som kjenner en Arne Strand på Os som har vunnet 320 cab eller? Bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godeste arne strand gjør det godt ser jeg:

han har vunnet ps3, 42" tv OG bmw cab...

ta en tlf til han og spør da vel :P

Arne Johnny Strand

Bjørnav. 71, 5200 OsPb 0, 5200 Os

56 30 07 93

- Hesthaugen 8 B, 5200 Os

959 66 516

men som nevnt her så ser det hele jalla ut!

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De omsatte for 14.000.000 i 2006 så jeg tror det er seriøst! Det er veldig strengt å drive lotteri i Norge og når de har holdt på så lenge så tror jeg ikke det skal være noe tull.

At samme folk har vunnet betyr at de har lagt igjen mye kroner der bare :D

Annonseringa er forøvrig igjennom Google og Tradedoubler og ikke direkte med oss. :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små dyrt ?

Mottatte meldinger koster kr. 29,- pr stk.

Maksimum beløp som kan benyttes på denne tjenesten er kr 5000,-/måned

Svir man av 5000,- på dette i måneden uten å vinne noe som helst blir det jo temmelig meningsløst da.. :P men sikkert kjempe koz for han som vant bmw`n :cab

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er basert på det som står inne på "regler", under "Poengsystem". Etter litt regning har jeg kommet frem til at herr Arne Strand for eksempel har brukt akkurat 5800 kronasjer på dette, etter å ha svart på 200 spørsmål. Da kommer selvsagt ukespriser i tillegg. Det første som slår meg er riktignok at dette er noe dårlig dritt a la det vi hadde "back in the day" da internett var "nytt og spennende", hjemmeside laget med home.nos hjemmesidegenerator. Skulle også tro at de som lodder ut BMWer til en verdi av 500k+ ikke ansetter 12-åringer til å lage hjemmesiden - den er jo et eneste stort rot.

Og som marius her har påpekt mens jeg har skrevet mitt innlegg, de har omsatt for mye. Ergo, de har tjent mye. Ergo, mange har spilt spillet deres. Omtrent som lotto altså, mye penger ut, lite gevinst inn. Lurer riktignok på hvor vanskelige de spørsmålene er - de så ikke så forbanna vanskelige ut igrunn hvis man ser på det bildet av en N73 med skrift i "tekstmeldingen". Lurer på vanskelighetsgraden her, altså.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjenesten er registrert på "M Quest As".

M Quest As holder til på Mysen og de har en Aksjekapital på 100 000kr. Selskapet er forøvrig eid av "Det østeuropeiske compagniet" som har en aksjeandel på 100%.

Korbrukerombudet: M Quest A/S

Forbrukerombudets brev til M Quest A/S

Dagens Næringsliv, Artikkel

TV2.no, Artikkel

Så konklusjonen her er nok at disse gutta ikke er særlig seriøse...

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Næringsliv:

"Hellerud var den som ringte til ledelsen i M-Quest ,som står bak en annonsekampanjen som ble stanset av Se & Hør.

- Han ville inn med en rekke annonser fremover, men jeg måtte gi ham beskjed om at han ikke kommer inn mer, sier Hellerud.

Årsaken til den strenge reaksjonen fra kjendisbladet er at Se & Hørs egne lesere føler seg lurt av annonsen, ifølge avisen.

Annonsen lokker med en fin BMW i førstepremie. Deltakelse til spørrekonkurransen skjer via sms, der hvert spørsmål koster 29 kroner. Annonsen sier derimot ingenting om at du må bruke nesten tre tusen kroner på spørsmål for å ha mulighet til å vinne bilen eller noen av de andre mindre premiene.

M-Quest har også hatt samme annonse på trykk i VG, men avisen vil foreløpig ikke nekte M-Quest videre annonsering, ifølge dn.no."

Enough said..

Lenke til kommentar
Del på andre sider