Kai_G Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hei! vurderer en E39 97 mod 525tdsa, og lurer på tips om hva og se etter?? rust? svakheter/vanlige feil?? ca 200k km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjorn Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Heisann:) har selv en 97mob TDSa som ah gått 493 000 har kjørt på 40000 side jul i fjor. Har byttet Fødepumpe i tank, denne har gått på begge Tdsene jeg har hatt. se også på Dieselpumpa om den lekker. det er en svakhet på disse bilene. jeg tok ut min for å overhalle den men d eneste som var gåent var pakningene:) ble ca. 5000 på lønsethagen elektodiesel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Heisann:) har selv en 97mob TDSa som ah gått 493 000 har kjørt på 40000 side jul i fjor. Har byttet Fødepumpe i tank, denne har gått på begge Tdsene jeg har hatt. se også på Dieselpumpa om den lekker. det er en svakhet på disse bilene. jeg tok ut min for å overhalle den men d eneste som var gåent var pakningene:) ble ca. 5000 på lønsethagen elektodiesel. Ok, har jo fått på seg noen km din da, høres lovende ut! Rust da? er det noe problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjorn Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Finnest ikkje rust:) Er bare litt steinsprut å slik. Men har sett E39 som har vært brun ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 sjekk etter rust på dører og nederst på bagasjluka. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 sjekk etter rust på dører og nederst på bagasjluka. takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg