morty83 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 KNA Bodø Gatebil inviterer til Vintertreff med isbanekjøring på Valnesfjordvannet. Dato blir 15 - 17 februar, med mindre værgudan e totalt imot oss i år. Fredag blir vi å kjøre et kurs på Fauske hotell, med Sverre Isaksen som kursleder. Han jobber som politi i oslo-området, og på fritiden kjører han rally, og endel annet som innebærer mye fart og motor. Han har lang erfaring med banekjøring, og kan gi veldig gode tips ang idealspor, fordeler og ulemper ved bak/for/4-hjulsdrevne biler. Det er absolutt verdt å få med seg dette kurset. Etter kurset vil det bli litt sosialt med mat, drikke og bilprat på hotellet. Lørdag og søndag åpner vi banen 10.00, og kjører så lenge vi kan utover dagen. Prisene vil bli som følger: 500,- for hele helga, med kurs på fredag 400,- uten kurs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Kommer tilbake med informasjon angående påmelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Da er det klart for å melde seg på. Bare send meg en PM her på forumet så sender jeg det videre. Det vi trenger av info er: Navn Biltype Reg. nr Og hvilke dager du skal være med. Også er det teoretiske kurset som skal være på fredag flyttet til Bodø. Her er kart som viser sånn ca. hvor banen blir. Det blir satt opp skilt den aktuelle helga. Gulesider kart Valnesfjord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Chr Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Eller dere kan sende PM til meg, så skriver jeg dere rett inn på lista :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...