morty83 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 KNA Bodø Gatebil inviterer til Vintertreff med isbanekjøring på Valnesfjordvannet. Dato blir 15 - 17 februar, med mindre værgudan e totalt imot oss i år. Fredag blir vi å kjøre et kurs på Fauske hotell, med Sverre Isaksen som kursleder. Han jobber som politi i oslo-området, og på fritiden kjører han rally, og endel annet som innebærer mye fart og motor. Han har lang erfaring med banekjøring, og kan gi veldig gode tips ang idealspor, fordeler og ulemper ved bak/for/4-hjulsdrevne biler. Det er absolutt verdt å få med seg dette kurset. Etter kurset vil det bli litt sosialt med mat, drikke og bilprat på hotellet. Lørdag og søndag åpner vi banen 10.00, og kjører så lenge vi kan utover dagen. Prisene vil bli som følger: 500,- for hele helga, med kurs på fredag 400,- uten kurs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Kommer tilbake med informasjon angående påmelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Da er det klart for å melde seg på. Bare send meg en PM her på forumet så sender jeg det videre. Det vi trenger av info er: Navn Biltype Reg. nr Og hvilke dager du skal være med. Også er det teoretiske kurset som skal være på fredag flyttet til Bodø. Her er kart som viser sånn ca. hvor banen blir. Det blir satt opp skilt den aktuelle helga. Gulesider kart Valnesfjord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Chr Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Eller dere kan sende PM til meg, så skriver jeg dere rett inn på lista :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Chr Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 En liten Update: Bodø Gatebil arrangerer vintertreff med isbanekjøring i Valnesfjord 15 – 17 februar, og ønsker alle velkommen til å leke seg på isen. Vi får i samarbeid med Salten Motorsport brøytet opp en bane på Kosmovannet. Mange har vært skeptisk til isen på vannet etter den varme vinteren vi har hatt, men etter samtale med Salten Motorsport har vi fått vite at det er den beste isen de har hatt på vannet på 20 år. Det enste som manglet var snø, og nå har fått det og, så da er alt klart for årets beste isbanetreff Fredag blir vi å kjøre et kurs på Thon hotell i Bodø, men Sverre Isaksen som kursleder. Han jobber som politi i oslo-området, og på fritiden kjører han rally, og endel annet som innebærer mye fart og motor. Han har lang erfaring med banekjøring, og kan gi veldig gode tips ang idealspor, fordeler og ulemper ved bak/for/4-hjulsdrevne biler m m. Det er absolutt verdt å få med seg dette kurset. Etter kurset vil det bli litt sosialt med mat, drikke og bilprat på hotellet. Lørdag og søndag åpner vi banen rundt kl. 10.00 (muligens tidligere), og kjører så lenge vi kan utover dagen. Prisene vil bli som følger: Medlemmer Bodø Gatebil: (husk å ta med medlemsbeviset) 400,- for hele helga, med kurs på fredag. 300,- uten kurs Ikke medlemmer: 500,- for hele helga, med kurs på fredag 400,- uten kurs Hvis dere vil melde på dere selv eller noen andre, så kan dere sende en mail til per.jensen@Gmail.com Jeg vil anbefale alle som skal kjøre å melde seg på i god tid. Hvis det skulle komme for mange biler en eller begge dagene, så vil de som er forhåndspåmeldt bli prioritert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Chr Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Teorikurset på fredag blir flyttet til lørdags morgen, og felles kjøring til banen etter kurset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Chr Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har en litt dårlig nyhet til dere. På grunn av mildværet og snøen som har vært, så må vi utsette treffet. I første omgang flytter vi det bare en uke, og værmeldinga ser foreløpig perfekt ut for helga etter. Skulle det ikke bli den helga så flytter vi treffet en og en uke, men jeg krysser fingrene for at vi skal få det til 23-24 februar. Jeg beklager om dette blir vanskelig for dere, men været rår man desverre ikke over. Skulle det være noe dere lurer på så er det bare å sende meg en mail på per.jensen@gmail.com MvH Per Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hvordan ser det ut for iskjøring i helgen? Hører jeg snakk om ny utsettelse... ? Blir dumt å vurdere tur oppover fra trøndelag hvis det ikke blir kjøring. :cab Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Har nå hørt at treffet er avlyst p.g.a. været. Ikke stort å gjøre med det, men kunne vært noe mer informasjon / oppdatering når det først ble lagt ut her på forumet. Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg