Gå til innhold

Ny bilklubb i norge.

Ranger emnet

Tonyk4

Anbefalte innlegg

Jeg mener nå IKKE å være stygg mot dere, men dere bør helt seriøst skaffe dere en webdesigner som behersker både webdesign og norsk på en tålelig god måte ;)

Er helt enig!

Man kan få laget flotte sider, som ikke ser så '95 ut som den du viser til oss. Ellers syns jeg man burde få litt mer informasjon om hvorfor man skal velge nettopp denne bilklubben. (Ser du har ordnet noen fine rabatter hos diverse, men fra Veng Norge AS står det at man må hente for å kunne få rabatt, eller har jeg misforstått? Hvis det er slik jeg tror, er det jo litt synd for oss som ikke får hentet..)

Det er også en medlemsliste der, denne ser kanskje noe teit ut, når 100+ har meldt seg inn? Den burde bli litt mer oversiktelig.

Bloggen, hva skal den inneholde? Skal flere personer informere om hva som skjer i bilverdenen (nye modeller osv) eller skal man skrive hva som har skjedd på treff rundt om i Norge/Norden?

Bildebehandling. Jeg anbefaler på det sterkeste å bruke like store bilder over hele nettstedet, og heller ha mulighet til å åpne bildet i fullskala i en ny fane/vindu.

Menyen hopper fra høyre, til midten og til venstre hos meg (Bruker Firefox), den burde bli låst til én av delene.

Ellers virker det her som et flott tiltak, og jeg ønsker dere masse lykke til!

KristianG

edit: sendt inn ønske om å få bli medlem. Dette burde man kanskje tilby gjennom et søknadsskjema på siden, istede for den måten dere har løst det på gjennom e-post man selv må sende?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er helt enig!

Man kan få laget flotte sider, som ikke ser så '95 ut som den du viser til oss. Ellers syns jeg man burde få litt mer informasjon om hvorfor man skal velge nettopp denne bilklubben. (Ser du har ordnet noen fine rabatter hos diverse, men fra Veng Norge AS står det at man må hente for å kunne få rabatt, eller har jeg misforstått? Hvis det er slik jeg tror, er det jo litt synd for oss som ikke får hentet..)

Det er også en medlemsliste der, denne ser kanskje noe teit ut, når 100+ har meldt seg inn? Den burde bli litt mer oversiktelig.

Bloggen, hva skal den inneholde? Skal flere personer informere om hva som skjer i bilverdenen (nye modeller osv) eller skal man skrive hva som har skjedd på treff rundt om i Norge/Norden?

Bildebehandling. Jeg anbefaler på det sterkeste å bruke like store bilder over hele nettstedet, og heller ha mulighet til å åpne bildet i fullskala i en ny fane/vindu.

Menyen hopper fra høyre, til midten og til venstre hos meg (Bruker Firefox), den burde bli låst til én av delene.

Ellers virker det her som et flott tiltak, og jeg ønsker dere masse lykke til!

KristianG

edit: sendt inn ønske om å få bli medlem. Dette burde man kanskje tilby gjennom et søknadsskjema på siden, istede for den måten dere har løst det på gjennom e-post man selv må sende?

når det gjelder veng. så er vi i forhandling med dem for å få rabatten til å virke under utsending av deler.

ellers så er vi gla at vi får "kritikk" du virker som en persjon som ser behovet osv.

nettsiden er enda underbygging, å vi prøver å skaffe oss flere medarbeidere i hoved styret, bla, web designer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man bli medlem?

Og det står at dere vil delta pa (på, regner jeg med?) biltreff med egen stand. Hvordan skal dette isåfall finansieres uten medlemskontigent? Et par gutter/jenter som samles i en kjeller og snekrer sammen noe av gammelt gulvpanel?

Takker for kritikken, men såvidt som jeg vet så er det feil man lærer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til alle siste poster.

takker forhjelpen med nettsida! den ble kjempe bra!

markedskjef stillingen er ommgjort til "markedskonsulent"

ikke at tittelen er så viktig.

hehe ja jula er ner.. så du vil få mer info i romjulen eller rett over nyttår.

ønsker alle en riktig god jul!

Markedskonsulenten vil vel da drive med reklamering, og sørge for rabatt avtalene osv da, eller?

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. høres det dumt ut?

Nei, slettes ikke. En seriøs klubb bør ha det. Men da bør også den personen jobbe med det også, ikke bare ha tittelen uten å gjøre noe ut av det, hvis du skjønner. Hans oppgave blir jo da å reprensetere klubben, ta kontakt med andre klubber, drive pr osv.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slettes ikke. En seriøs klubb bør ha det. Men da bør også den personen jobbe med det også, ikke bare ha tittelen uten å gjøre noe ut av det, hvis du skjønner. Hans oppgave blir jo da å reprensetere klubben, ta kontakt med andre klubber, drive pr osv.

jeg skal gjøre mitt beste for å skaffe rabattavtaler og promotere klubben som en seriøs klubb.

Om du (og andre) har forslag (f.eks. til firmaer jeg kan kontakte osv) så kan det sendes inn til meg på sigbjorn@norgesbilklubb.net, alle forslag tas imot med takk :)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider