xcuze Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 driver og skal lære søstra mi litt Teori... veit om dinside.no/testdegselv,noen som vet om noen andre? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 teoritentamen.no Det er verdt de få kronene!!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 www.prove.no Har til de fleste teori-prøver :) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 teoritentamen hjalp meg mere enn prove bedre og betale litt altså :D Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Zensor - Kunnskapstester til teoriprven i Bil/MC, jegerprven og grnn kort i golf Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 ATL Den koster 30 kr. Men er veldig bra;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 teoritentamen er den beste etter mitt syn... Mye mer lik enn alle de andre gratise prøvene... Så skal du ha fatt i en skikkelig teoriprøve bør du i aller høyeste grad bruke denne;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportster Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Det finnes mange gratis rundt omkring på nettet, bare å søke med Google. Noen av dem er bra, noen er ikke så bra, men jeg tok dem igjen og igjen til jeg fikka alt riktig på alle. Prøv for eksempel denne: teoriprøve på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjaa Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Her er en gratis teoriprøve med 45 spørsmål: http://bil-teori.no/ Du kan ta prøven så mange ganger du vil, og du får forskjellige spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg