Zeerocool Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hvorfor får ikke jeg denne slangen til å sitte som den skal? Det skal vel bare være å skru rett på...?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 det er O-ringen som ikke vil. anbefaler deg å smøre på litt olje på ringen og prøve å presse den på uten å skru, da ringen helst vil vrenge seg. Du kan jo jukse litt med en hammer da vet du ;) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Du kan jo jukse litt med en hammer da vet du ;) Helst en gummi klubbe så røret ikke sprekker nå i kulden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 det er O-ringen som ikke vil.anbefaler deg å smøre på litt olje på ringen og prøve å presse den på uten å skru, da ringen helst vil vrenge seg. Du kan jo jukse litt med en hammer da vet du ;) Helst en gummi klubbe så røret ikke sprekker nå i kulden. Da prøver jeg det :) Takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Da prøver jeg det :) Takk for svar :D Fikk banket den litt mer på, så nå kommer det ikke noe luft inn/ut i alle fall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg