Gå til innhold

s4nd3r`s Family wagoon.. kjesjh!! faensatanihælvete!

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rart att biler med spesiel historikk, lite rust eller en eier som har gjort sin bil personlig å er veldig gla i den skal være nesten magneter for sånt...

ja, e nåkke drit, er jo blirr so jævla gla i dinna bilen der.

grin nesten når eg er ute og tek en røyk og ser på den..

ser so lei seg ut. huff, FAENFAEN FAEN!!!!!!!!:titties: :ex_machin

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nå værtfall fjerna en av de fæle audiene fra veiene da! den meldinga hennes blei dyr!

ja, men det gjikk en volvo til spillet.. :( håpe ho får svi ja..

å ho fæla dama tok audi ringane og la den oppå volvoen, blei sur eg da, og kasta den.. faen..

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringselskapet vil komme med takst på reparasjonen, er denne taksten høyere enn hva listeprisen på bilen er (+ litt ekstra) så får du det beløpet og ikke taksten på skaden.

Jeg tipper du får 25k.

listeprisen er jo på 30k.. 32k. eller kva det var...

blir sur vist eg ikkje får meir enn 25k.... :angry:

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

listeprisen er jo på 30k.. 32k. eller kva det var...

blir sur vist eg ikkje får meir enn 25k.... :angry:

Ikke ta den summen så veldig seriøst, søkte bare på autodb for å se hva de gikk for. Og har du dokumentert at listeprisen på bilen er 30k, så bør du kreve å få mer penger for den (særlig om den er spesielt velholdt, eller har lav km).

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 13500 for en ripet skjerm, skeiv (slått løs i festene) og oppripet støtfanger og knust blinklysglass. Men fikk også opplyst om at dette var på grensen til kondemnering. Dette var for ett to år siden, med en 85modell 740GL.

jah, frykta att bilen må gå i kværna.. :( for vist rammevangane er skeive, så får ikkje eg lov og repparere den, da må eg på godkjent verksted og få gjort det der.. :(

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett litt detjaljert bilde fra åstede..

kresjh.JPG

Hmm, så grønn bil kjører ut fra parkeringsplassen, mens rød bil kjører etter veien nordover?

Ikke for å strø salt i såret, men hvis veien ut fra parkeringsplassen faktisk er en vei (har veinavn eller nummer) og ikke er vikepliktsvei, så er kollisjonen din skyld.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider