Gå til innhold

s4nd3r`s Family wagoon.. kjesjh!! faensatanihælvete!

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, så grønn bil kjører ut fra parkeringsplassen, mens rød bil kjører etter veien nordover?

Ikke for å strø salt i såret, men hvis veien ut fra parkeringsplassen faktisk er en vei (har veinavn eller nummer) og ikke er vikepliktsvei, så er kollisjonen din skyld.

korrekt det, den veien der telles som ei vei, ikke utkjøring fra parkeringsplass.. så om du ikke har forkjørsvei, er det din skyld..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, veien ho kom fra er en parkerings plass, veien eg kjørte på var der først, veien ho kom fra var bygd etter på, pluss ho kom i mitt kjørefelt. og ho har tatt på seg skylla...

er god plass til 2 bila, der....

Det spiller da ingen rolle hvilken vei som er bygd først.. som du ser er utkjøringen fra pakeringsplassen inn på veien som kommer fra høyre, og hun kommer derfor på en vei, ikke ut fra en parkeringsplass, du ser jo også at veien går videre forbi parkeringen..

selv om hun har tatt på seg skyld, er det slettes ikke sikkert forsikringsselskapet sier det samme

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller da ingen rolle hvilken vei som er bygd først.. som du ser er utkjøringen fra pakeringsplassen inn på veien som kommer fra høyre, og hun kommer derfor på en vei, ikke ut fra en parkeringsplass, du ser jo også at veien går videre forbi parkeringen..

selv om hun har tatt på seg skyld, er det slettes ikke sikkert forsikringsselskapet sier det samme

Han får ikke skylda når hun kjørte i hans kjørebane mot kjøreretningen. Spiller ingen rolle om hun kom fra verdens største motorveg, hun kjørte i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ikke skylda når hun kjørte i hans kjørebane mot kjøreretningen. Spiller ingen rolle om hun kom fra verdens største motorveg, hun kjørte i feil retning.

riktig, pluss eg skulle inn på parkerings plassen...

tror eg glemte og skrive det... :P:hellothere:

:edit:

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig, pluss eg skulle inn på parkerings plassen...

reor eg glemte og skrive det... :P:hellothere:

Var ikke tilfeldigvis fra Molde? :P

Dama mi lånte bilen min i høst og endte opp med en toyota i venstre frontlykt! :S Unnskyldningen da, var at bestemoren til hun som brøt vikeplikten sin, hadde dødd den dagen, så derfor var hun litt "uttafor". Er det mulig sier jeg bare.. ^^

Vikeplikt og generelle trafikk-regler skal da vel følges uansett, eller har jeg misforstått? :P

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke tilfeldigvis fra Molde? :P

Dama mi lånte bilen min i høst og endte opp med en toyota i venstre frontlykt! :S Unnskyldningen da, var at bestemoren til hun som brøt vikeplikten sin, hadde dødd den dagen, så derfor var hun litt "uttafor". Er det mulig sier jeg bare.. ^^

Vikeplikt og generelle trafikk-regler skal da vel følges uansett, eller har jeg misforstått? :P

Molde? nei.. :P

ja, da burda hu holt seg hjemme......

ja, dei skall følgast unsett, anna om det står noe anna da..

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søtte og filofisert i dag, diskutert med en gubbe.. :P

eg tror ho har hatt større fart enn meg. for eg huska bremse spora mine va på ca 25 - 30cm framm, og 50cm tilbake. såg tydlig att det var spora mine. spor etter piggane. rakk ikkje og bremse før det smalt. gjikk ca 1sec fra eg såg bilen til det small. pluss heile bilen min flytta seg 50cm sidelengs, bak hjulet sto sån 25 - 30cm uti grøfta, og framm hjulet sto 20 cm i fra veg kanten...

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

740n blei kondomnert.. :( får vete kva eg får ta pang i morga, satsa på listeprisen, 25.- og skall kjøpe ny bil neste veke. :)

en kvit 745. 89mod, med litt utta på rust. ikkje heilt strøken. men en grei bil. blir ny tråd om den. skall ta utgangs pungte ta dinna svarte 745en med moon kappsla på, skall lage den til slik, syns den var tøff. men med alu felga. krusebil og familie bil i ett. og de blir ny tråd om den andre inkjøpte bilen. 92mod. skall bli turbo og greie.

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...