^celica^ Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 da har eg hatt min s40 i ei stund, så skal legge ut noen biler av det som har skjedd til no... *åpent luftfilter *kvite markeringslys *sota tåkelys *sota ruter *18" + litt senk *xc grill med gitter bak *øyelokk *lakka innmat i lyktene *målere i a-stolpen *fjernet emblemer bak *fjernet visker på frontlys *lakkert list framme og bak + speila *anlegg i bilen, forsterker i hjulbrønn, basskasse i glassfiber frontsett med delefilter og diskant *montert sideskjørt og frontlippe *xenon lys i tåkelys og fjernlys *sota baklys (veeldig usikker på dette.) SKAL ha fase 2 lykter *lakke calippterne i sølv til sommern. sikkert noe eg har glømt.. morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Heisann! Nydelig vogn du har det! ;) Misunnelig på motorn jeg ;) hehe... Du må registrere deg på Photobucket.com for å kunne legge ut bilder derfra og hit. Om du skjønte meg da? :) hehe Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Pen bil, felgene kledde den virkelig godt! Men jeg liker ikke helt den frontleppen.. Har aldri syns addonstyling er noe pent, bortsett fra addon til 740 da ^^ Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 var vel den lippa eg fant som var mest "diskre" i forhold til andre typer styling (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Skjønner :) Hva er framtidige planer? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 eksosanlegg fra JT likt som t4 Christine på forumet her har, og lage det til at eg får eit utblås på kvar side (: skal også gjøre ferdig anlegget bak. har du noen tips til kva som eg kunne gjort? vil bytte sideblinken (på skjermen) til noen smale små.. men finn ingen eg liker, evt. de fra v70.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Det blir nok bra. Men skal du ha eksosen ut forran bakdekkene? Jeg syntes blinklysene du har nå er pene, men det funker jo fett med de fra v70.. De er jo litt mer clean Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 eg meinte å ha eit utblås på kvar sida bak! hehe... vil ogaå bytte til baklykter fra fase 2! de er jo mye blankere (: men så koster de noen gryn også da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jepp, hadde planer om å bytte baklysene jeg også, men som du sier koster det litt.. Forresten, om du har lyst på en a-stolpe med plass til 3 målere har jeg en slik du kan få kjøpe.. Ser at du har en sånn som går litt opp på a-stolpen, men min smak syntes dette er stygt. Syntes det ser så uferdig ut :p (Har også K&N åpent konfilter om du vil ha det) ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Skjer det noe her egentlig da? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 da har eg endelig fått til dette med å legge ut bilder.. ønsker tilbakemeldinger (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Pen! Hvordan har du sotet? Hvilken frontleppe er dette?:) Hvor kjøpte du de "lokkene" som du tettet hullene fra lyktviskerne? jeg vil å!:D Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 takk! har sotet hima med sotefilm fra mekonomen.. lippa er fra SAM i sverige av merke MS DESIGN.. og de lokka, har eg laga sjøl i glassfiber (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 takk!har sotet hima med sotefilm fra mekonomen.. lippa er fra SAM i sverige av merke MS DESIGN.. og de lokka, har eg laga sjøl i glassfiber (: Nice! Hvordan sota du de små rutene bak? Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 mens di var i bilen.. kutter filmen til fra utsiden så den passer akkurat! så er det ein smal sak å få den fin fra innsiden. denne måten bruker eg alltid. tilpasse fra utsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg