^celica^ Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ny lakk på vinterfelgene og ny eksos er vel det som har skjedd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Morn, har det skjedd noe her i det siste da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls<3 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fet bil! Hvor langt har den gått? Siter 03' Mini Cooper *01' BMW 316 (solgt) *96' Toyota Celica (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 har gått 106km , men takk for den (: har akkurat invistert i nytt frontsett som skal på! 3veis kompo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls<3 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Ikke mer nei! Gi meg et hint om du skal selge;) Siter 03' Mini Cooper *01' BMW 316 (solgt) *96' Toyota Celica (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 d skal eg truls. men blir nok ikkje med d første vil eg tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onix- Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 hey. pen S40! Har noen spm.. soting av baklyktene, film som er lagt over de eller? og trudde det var fase2 som var montert på jeg? jeg har en 2001mod, og skal være fase2 på den, og de baklykter er helt lik.. arrester meg om jeg er helt på jordet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg