Gå til innhold

Fersk 320 E36 eier:D

Ranger emnet

gwskjenald

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg min første BMW:smilbmw:

Har hatt lyst på BMW lenge men har bare ikke blitt sånn:P hehe

Ska prøve å få knipset noen bilder i løpet av helgen.. Hvordan legger jeg ut bilder...

Men lurer på en ting. Fikk med 2 nøkler, begge med 3 knapper, 1 med lys..... Har lest litt her på forumet om sentrallås med fjernstyring. men mine vill ikke funke!! har skiftet baterier i dem begge. har kodet de slik det står i boka. men sentrallåsen vill ikke låses å låses opp når jeg gjør det. har forstått det slik at det skal den gjøre??? noen som kan hjelpe...... den med lys blinker 10 ganger da.....

Takker for alt av svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Var alt annet en stygg denne her. Og bmw er jo en drøm å kjøre. Har selv en e36 compact (riktignok bare 316i men det snakker vi ikke så høyt om:D) Og er storfornøyd.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger :D

Har bestilt shortshift og foringssett til gearsifte så håper det kommer snart:D:D

Men er det noen som har noen anelse hva det kan være med sentrallåsen... er det fjernstyrt eller bare ser det slik ut:wonder:

Skal på høgger`n i morgen å sjå om jeg finner noen tåkelys....

Tåkelyset på venstre side var ikke festet ordentlig så det falt av under kjøring tidligere i uken..(kjørte selvfølgelig over det)

Bare og kom med forslag til forbedringer:P har ikke fått knipset noen bilder ennå, men skal prøve i løpet av helga:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hørtes bra ut:) var på høgger`n om lørdagen, men det var ingen e36 der! mye for tåkelysene da?

Skal tone rutene, stabstag i baggasje, kanskje bakrutesenker. ellers usikker hva som skal jøres:P (bare kom med forslag) Skal også se på ruten på sjåfør siden (elektrisk, går skjeft opp...)Prøv å finn ut nå mere ang sentrallåsen..

håpte på at shortshiften kom til jul men det sjer mørkt ut:P

Ønsker alle en riktig god jul:)

Har også en e46 look framfamfanger liggende..(ulakkert) veit ikke om den skal på eller ikke enda:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som E36 eier! Det er fine biler ;)

Når det gjelder sentrallåsproblematikken din, kan det rett og slett være slik at de fjernkontrollene der aldri har fungert!

Men at forrige eier har trengt nye nøkler og har da fått den typen der. Jeg har også slike nøkler, men de virker heller ikke. Er DEFA sentrallås/alarm på min, med remote.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider