blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 jeg har gjort et røverkjøp ikke for lenge sida. en strøken tre snekke båt for bare 6000 kr.. men selvsagt funker motoren ikke. fant ut at det var noe gærnt med startern så tok jeg den fra hverandre og fiksa den. så gnisa tennpluggen som den skal. og da prøvde jeg å starte motoren.. men nei.. sjekka forgassern. åh den må renses. når dette er gjort starta jeg motoren på nytt! yeah dritten starta jo. men dessverre varte det ikke mere enn 4 sek så dauer motoren! har noen av dere peil på sånne motorer? hva i h.. skal jeg gjøre`?!?! hakke lyst å sende den på værksted enda. det er jo dyrt Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2108 Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Originally posted by thoos jeg har gjort et røverkjøp ikke for lenge sida. en strøken tre snekke båt for bare 6000 kr.. men selvsagt funker motoren ikke. fant ut at det var noe gærnt med startern så tok jeg den fra hverandre og fiksa den. så gnisa tennpluggen som den skal. og da prøvde jeg å starte motoren.. men nei.. sjekka forgassern. åh den må renses. når dette er gjort starta jeg motoren på nytt! yeah dritten starta jo. men dessverre varte det ikke mere enn 4 sek så dauer motoren! har noen av dere peil på sånne motorer? hva i h.. skal jeg gjøre`?!?! hakke lyst å sende den på værksted enda. det er jo dyrt kjenner du Magnus horge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 håkon nei... åssen det? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 hehe... bare lurte.. kompisen min..magnus..snakka om en fyr han kjente som hadde problemer med starter'n på en båt. måtte sjekke hvor liten verden var....itti mer spennende en det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 hehe :) det er nok flere enn han som har problemer med startern. jaa jeg får vel håpe det beste :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 thoos: prat med Defend her på forumet. han har holdt en del på med snekkemotorer i det siste.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 ok jeg får vel gjøre det.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg