vegardg Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvordan lyspæresokler er det på Golf V 2007? Tenker på alle sokler, nær/fjern-hovedlys (er disse forresten i samme pæra?), parklys, blinklys osv. Prøver å finne en oversikt på nettet men finner ingen. Skal bytte til litt bedre pærer, PIAA. Jeg vet det enkleste er å kikke på bilen, men akkurat nå er den langt unna også er det dessuten kaldt ute :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hvordan lyspæresokler er det på Golf V 2007? Tenker på alle sokler, nær/fjern-hovedlys (er disse forresten i samme pæra?), parklys, blinklys osv. Prøver å finne en oversikt på nettet men finner ingen. Skal bytte til litt bedre pærer, PIAA. Jeg vet det enkleste er å kikke på bilen, men akkurat nå er den langt unna også er det dessuten kaldt ute :) Osram Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toeimoen Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Hvordan lyspæresokler er det på Golf V 2007? Tenker på alle sokler, nær/fjern-hovedlys (er disse forresten i samme pæra?), parklys, blinklys osv. Prøver å finne en oversikt på nettet men finner ingen. Skal bytte til litt bedre pærer, PIAA. Jeg vet det enkleste er å kikke på bilen, men akkurat nå er den langt unna også er det dessuten kaldt ute :) Det vil da si at du har halogen lamper og ikke Bi-xenon? H7 i fultlys.. mener og huske det er H9 i kjørelys.. W5w i park.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg