Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 hei.. er det noen som har prøvd vinkelsliperen fra biltema, er den brukbar til en nybegyner? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Spørs hvor mye den skal brukes. for enkelt hobbybruk så går det nok.. Men ta vare på kvitteringa i tilfelle den ryker.. så kan du klage.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Jeg hadde en biltema vinkelsliper.. Funker fett den.. Men ledningene ryker fort når ledningen tvinner seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 da blir det en vinkelsliper når pengene kommer er bare 13 så jeg lever på ukelønna Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Da rapper du fatter'n din sin, det gjorde jeg hehe Er bare å kjøpe, men husk kviteringa, er jo garanti på denne vet du :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 kjøp heller på clas ohlson. myyye bedre og koster 199,-!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 clas ohlson kommer til tromsø snart da kjøper jeg der heller Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Tror ikke det spiller så jævlig stor rolle om du velger en fra Biltema eller Clas Ohlson. Det er mye viktigere at kappeskivene er av god kvalitet, for der varierer det veeeeeeeeeeeeeldig hvor lenge de varer... EDIT: Come to think of it... Hvis den på Clas Ohlson koster 199, vil jeg tro at de på Biltema til 599 og 949 er en smule bedre. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 hvilken tror dere er best? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 nå får du jo større og dyrere på clas ohlson da.... siden du i det heletatt vurderte biltema så er det vel fordi du vil ha en billig?? prisen er omtrent lik på begge sjappene, men clas ohlson sin er bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 nå får du jo større og dyrere på clas ohlson da....siden du i det heletatt vurderte biltema så er det vel fordi du vil ha en billig?? prisen er omtrent lik på begge sjappene, men clas ohlson sin er bedre. Helt sikkert, hakke sjekka på Clas Ohlson. Men siden deres billigste koster 199 og Biltemas billigster 599, vil jeg tro at Biltemas billigste er bedre enn Clas Ohlsons billigste. Jeg kan ta feil, altså (jeg mener å huske at jeg gjorde det en gang i 1997, i alle fall :)), men normalt har pris og kvalitet en helt logisk sammenheng. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 ja jeg ville ha en billig som er brukbar Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 eller dukan kjøpe DeWalt bare 7? ganger dyrere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 tror clas ohlson har en til 400 som jeg hadde løst på Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 har selv den lille fra clas ohlson(125mm skiver) til 199,- storfornøyd med den til hobbybruk, men skal du kappe 40mm bolter 7.5 timer hver dag så bør du jo kjøpe noe som passer til det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg