Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 har selv den lille fra clas ohlson(125mm skiver) til 199,-storfornøyd med den til hobbybruk, men skal du kappe 40mm bolter 7.5 timer hver dag så bør du jo kjøpe noe som passer til det.... kommer ikke til å bli brukt til noen stort er bare noen små ting som jeg trenger vinkelsliperen til å fikse Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 da går jeg for den til 199 Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Jeg har en vinkelsliper fra europris, type ekstra stor Husker ikke hva den koster, men det var ikke mye. Aldri hatt noen problemer med den... Er liksom ikke så veldig mye som kan gå galt med en vinkelsliper. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 holder lenge til hobbybruk! en større er mer køddete å komme til på trange plasser også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodniss Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Jeg har også en billig vinkelsliper, funker greit den. Har kappet både karosseri og telgstein med den. Bare pass på at du kjøper en som er beregnet på 125 mm skiver, ikke 115 mm, da er det bedre utvalg på skiver. For kapping i stål liker jeg veldig godt tynne tynne kappeskiver, da går det som varm kniv i smør. Man må bare være litt forsiktig fordi de ikke tåler så mye. Kult at du begynner så tidlig! Stå på! Du kan vel kanskje ønske deg verktøy til Jul? Siter 1966 Ford Cortina mk1 1986 Volvo 240 2002 Ford Focus stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Jeg jobber på biltema i Tromsø, så dere får stikke innom på onsdager, og spørre etter Hans :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Den aller minste fra biltema som tar 125 mm skiver eller hva det er, er litt ræva fordi bryteren lett knekker av. Dvs hvis du skødder borti bryteren eller er litt brå når du skrur den på, så kan hele bryteren knekke av. Så den første jeg kjøpte knakk bryteren på etter ett par mnd... Bytte den, og har holdt siden. Er bra ellers. Så da veit du det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Bare pass på at du kjøper en som er beregnet på 125 mm skiver, ikke 115 mm, da er det bedre utvalg på skiver. For kapping i stål liker jeg veldig godt tynne tynne kappeskiver, da går det som varm kniv i smør. Man må bare være litt forsiktig fordi de ikke tåler så mye. Har den med 115mm skiver, den er knall iforhold til den med 125mm, men man finner faen ikke skiver til den, så bytta bare vernegreia rundt skiva.. Så bytter du den har du en bra vinkelsliper til en billig penge:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Den driten rundt er bare til å kaste med en gang da, bruker man den er det vannskelig å komme til enkelte plasser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Den driten rundt er bare til å kaste med en gang da, bruker man den er det vannskelig å komme til enkelte plasser.. Bruker det kun de gangene det er nødvendig for å ikke stå med trynet fullt av spon etterpå.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 For kapping i stål liker jeg veldig godt tynne tynne kappeskiver, da går det som varm kniv i smør. derav navnet kappeskiver ;) de tykke er slipeskiver her i gården er vinkelslipere forbruksvare, kjøper aldri dyrere vinkelslipere enn 100-150kr maks, holder fram til vinteren når jeg lar den ligge ute til snøen kommer, hehe Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 derav navnet kappeskiver ;)de tykke er slipeskiver Får vel forskjellige tykkelser på kappskivene også ;) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg