Turbo_Dos Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 leiter overalt men finner ikke noe sånt. kjedelig å ha OEL display og bare ha de kjedelige standar video aminajoner er vel bare 2 også så. noen som vet hvor jeg kan skaffe flere? vet det kan lages i et sånn program, men er ikke min sterkereste side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 sjekka på pioneer sidene? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 selfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 folk er RÆVA på google ass.. OEL Screensaver Studio Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Funker denne bare for 9800? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 står sikkert noe om det på pineer sidene :p men nei, den funker også til andre med samme systemet Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 vet ikke om du leste tråden på bilstereoforumet! men uansett, er kjent med programet der, men å lage i programet der er håpløst for meg, så mye bedre med ferdige, er jo noen standar animasjoner på linken der men de er gørr kjedelig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 får kjøpe deg dvd spiller da :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg