Mikezoot Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hei. Når turboen begynner å lade å går over 0,2 - 0,3 begynner bilen å hompe bortover. Også kommer det en merkelig lyd fra motoren som om den lekker det ut gjennom dumpventilen..men det er ikke den. for då skulle ikke bilen begynnt å jokke. lader ikke mer enn 0,6 max heller. noen som har noen forslag til hva det kan vøære ? Kanskje lekk fra ic rør ? jeg vet ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Slangen fra lmm og inn på turbo´n på min hadde sprukket på undersiden.. Når den begynte å lade og mye luft måtte gjennom ble sprekken større og dro masse falsk luft! Resultatet ble at motorn jukka og gikk dårlig... Fiksa slangen og den gikk normalt igjen.. OBS: På volvo koster slangen nesten 1000 kr ny!!!! Nå vet ikke jeg hvilken motor du har da men? Min er en FT... Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Har du original intercooler? De har en tendens til å sprekke når de finner det for godt.. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg