joakim@hortensgutta Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hei! Har noe problemer med å lukke bagasjerommet på bilen. Det legger seg helt innatt, men låsen låser ikke. Dette skjer uansett om jeg låser bilen eller bare lukker igjen. Dette fører jo selvsagt til at luken hopper litt opp og ned og at det blir mye støy utenfra. Jeg tror ikke låsen har fryst, for jeg har latt den stå ganske så varmt i en 6-7 timer og det hjalp ingen ting. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Hei! Har noe problemer med å lukke bagasjerommet på bilen. Det legger seg helt innatt, men låsen låser ikke. Dette skjer uansett om jeg låser bilen eller bare lukker igjen. Dette fører jo selvsagt til at luken hopper litt opp og ned og at det blir mye støy utenfra. Jeg tror ikke låsen har fryst, for jeg har latt den stå ganske så varmt i en 6-7 timer og det hjalp ingen ting. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? kan jo rett og slett være at låsen er gått fyken. har hørt noen andre som har hatt noe kødd med det. har du sjekket låsen a? Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorkel54 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har også et problem med bagasjerommet. Mens jeg kjører driver bagasjemotoren å åpner og lukker seg av seg sjøl. Det fungerer å åpne bagasjerommet med nøkkel, men ikke med touch. Noen som har vært borti dette ?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonSveia Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Prøv å bruke nøkkel ja.. Mutterns Golf mk4 99 har noe av samme problemet fått..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg