Gå til innhold

Æ e Nordlæning æ!!!!!!!!!

Ranger emnet

opasb

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

applauderer så meget til dem som gjør alt for å irritere admins, får ban og deretter for en kompis eller flere til å syte å klage på at admins ikke gjør noen god jobb!

Slutt å syt, vist dere påstår at dere kan gjøre en bedre jobb enn adminsa her så er det ikke såppas værre enn å kjøpe et domene, lage eget forum og så være admin der. Da får dere sikkert et lite innblikk i hvor trå jobb det er å være admin!

/Hansien

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe snakk om å drite dem ut da.Er jo snakk om bare man skriver litt feil og kanskje noen ord på dialekta si når bir Admin og Andre folk frustrert fordi dem ikke forstår ka som skrives da. Men ser jo på mange tråda når man sett og les litt gjennom så skriv mange på dialekta si og da bir det jo ikke sagt så mye da.Men er jo ikke snakk om det.Noen glømmer seg av og skriver gjerne på dialekta si og gjerne på sms språk og noen skriver på reint bokmål da men ikke alle gjør det da. Men sånn er det på et såpass stort forum da at det bir forviklinga når det gjeld språket da,men noen har dysleksi og har skrive problemer og skriver gjerne på dialekta si fordi det kan være lettere for dem så er det noen som klaga fodi dem skriver på dialekta demmes men men..

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han prøvde bare og si at kompisen sin her at "Torbergsen" ble kasta ut pågrunn at han blandet nord norsk/bokmål pga at han har dysteleksi.

ble kansje sagt på en feil måte.

synes det var "tåpent" gjordt av deg og han som banna "Torbergsen"

God jul ja!!

se i post 1 du... Hva prøver han å si når han starta tråden? Jeg er ikke nordlending, men tror jeg kunne trengt en tolk om jeg skulle skjønne at han mente det som du nevner i Quoten jeg pasta med i dette innlegget.

Nei takke seg til bokmål... ser jo faktisk at det er en ifra mo i rana som kan skrive her... det står det respekt av.

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å stoppe å drite ut alle som kommer fra Nordland og Mo I Rana. Vær så snill

De klarer jo fint å drite ut seg selv og andre Mo I Rana-barn ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår