Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Jeg vil ikke snakke med deg! så det går helt greit;) God påske ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Jeg vil ikke snakke med deg! så det går helt greit;)God påske ja leker med følelsene mine du :'( du sa du ville møte meg jo!!!=\ 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 ja livet er ikke en dans på roser! Men vi står under en misteltein:D smakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Smask <3<3<3 ;* 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 hoho, all i want for christmas is you:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 se i post 1 du... Hva prøver han å si når han starta tråden? Jeg er ikke nordlending, men tror jeg kunne trengt en tolk om jeg skulle skjønne at han mente det som du nevner i Quoten jeg pasta med i dette innlegget. Nei takke seg til bokmål... ser jo faktisk at det er en ifra mo i rana som kan skrive her... det står det respekt av. du Azzido..denne det var FØRSTE gang opasb skrev sånn.. rart dere har medlemmmer her på dette forumet når du er her. å btw.du endra posten din..pyse.. ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 jeg prøver og skrive bokmål så bra jeg klarer..hmfg.. men vist ikke godt nokk for disse kara (karene) Jo, men poenget er det at du på død og liv må skrive "kara" når du selv vet at det heter "karene". Selv bruker jeg mange lokale ord for å beskrive når jeg ikke finner ett tilsvarende ord i bokmål. Men jeg bruker annførselstegn ("") (eks: "mask" noe som tilsier annet drit og lort). Skrivefeil håper jeg folk tåler, både i ord og kommafeil. Store bokstaver syns jeg folk burde bli flinkere med. Nok fra meg. :) 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 buhu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Men gutter, nå er det bare 7 dager igjen til jul.. take it easy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 du Azzido..denne det var FØRSTE gang opasb skrev sånn.. rart dere har medlemmmer her på dette forumet når du er her. å btw.du endra posten din..pyse.. Første gang, ja, men det er jo en åpen provokasjo. "Kom å ta meg, eg lika ikkje reglane dåkkas og vil provosera, se om dåkke tørr banna meg då!" See the point? 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 sjønner. men det som egentlig var ment med dette innlegge, at adimnene kasta ut en kompis fordi han har dystelksi. da ble jeg rimelig irritert da han sa det.. see? btw opasb som skriver her nåh ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 du Azzido..denne det var FØRSTE gang opasb skrev sånn.. rart dere har medlemmmer her på dette forumet når du er her. å btw.du endra posten din..pyse.. var da veldig til sutring da fr3akm0m! Hadde ikke jeg med andre mods vært her hadde forumet vært et eneste rot av alt mulig. Men tydeligvis ikke alle som tar ting til seg og skal kverulere på alt mulig. Ville opasb gi en beskjed til oss mods så hadde beste måten vært å tatt det saklig i pm til oss isteden for å starte den tråden han starta som i bunn og grunn ikke hadde noe med tema å gjøre, var igrunn bare søppel. og du sutrer litt selv med å starte egne tråder angående skrivemåte og uttale. Kan da ikke være så vanskelig å skrive bokmål isteden for dette sms/nordlendings greiene deres. _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 sjønner. men det som egentlig var ment med dette innlegge, at adimnene kasta ut en kompis fordi han har dystelksi. da ble jeg rimelig irritert da han sa det.. see? btw opasb som skriver her nåh Da er det mye bedre at kompisen din sender en mail der han forklarer dette, enn at du skal bli banna for en slik tåpelig grunn. Btw, så kan missbruk av andre brukere's kontoer føre til ban o.l. det også ;) 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 var da veldig til sutring da fr3akm0m! Hadde ikke jeg med andre mods vært her hadde forumet vært et eneste rot av alt mulig. Men tydeligvis ikke alle som tar ting til seg og skal kverulere på alt mulig. Ville opasb gi en beskjed til oss mods så hadde beste måten vært å tatt det saklig i pm til oss isteden for å starte den tråden han starta som i bunn og grunn ikke hadde noe med tema å gjøre, var igrunn bare søppel. og du sutrer litt selv med å starte egne tråder angående skrivemåte og uttale. Kan da ikke være så vanskelig å skrive bokmål isteden for dette sms/nordlendings greiene deres. he he. kansje det er selveste opasb som skriver..? og du kan ikke banne meg fordi du tror det er opasb som skriver her? hehe neida tuller bare :) ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Jeg må få spørre deg om en ting, opasb: Hvis du bryter en regel, så får det konsekvenser. Du driter helt og holdent i alt som blir sagt til deg, hvorfor? Tror du ikke regler gjelder for deg? Om du blir kasta ut av en fest, tar du jakka til kompisen din og går inn igjen da? Kanskje administratorene og moderatorene her inne burde bli enda strengere, så man slipper slik som det her. Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg