KristianG Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Nei, det er sant. Bilforumet har ingen svar på hva straffen er, siden de velger å behandle hvert enkelt regelbrudd individuelt. Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 hallo?!?...steng meg ut..og jeg kommer IKKE tilbake... Åh bu-hu, om du ikke liker reglene og ikke kommer til å forandre måten du skriver på så kan du jo bare dra selv? Eller har du som et mål nå å bli kastet ut bare for å lage et poeng? :heyyou: 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Åh bu-hu, om du ikke liker reglene og ikke kommer til å forandre måten du skriver på så kan du jo bare dra selv? Eller har du som et mål nå å bli kastet ut bare for å lage et poeng? :heyyou: synes det bare er drøyt og kaste kompisen min som har dystelsi ut av bilforumet.NO pågrunn av at han ikke er værdens beste i bokmål, og må blande det med vår dialekt nord-norsk. men greit det kan godt boikotte bf Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 synes det bare er drøyt og kaste kompisen min som har dystelsi ut av bilforumet.NO pågrunn av at han ikke er værdens beste i bokmål, og må blande det med vår dialekt nord-norsk. men greit det kan godt boikotte bf Hvordan tror du det er for kompisen din å lese dialekt fra innerste Sogn, da? (Eller en annen plass med vanskelig dialekt) Få han til å skrive i signaturen at han har dysleksi, så blir alt mye enklere for alle. Edit: Er forresten enig i at det er dumt at kompisen din skal bli kastet ut herfra pga dysleksien. (Om han får komme inn igjen da, noe jeg håper på:) ) Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Om kompisen din har dysleksi er det faktisk en unnskyldning for å ikke skrive 100% på bokmål, men det denne tråden faktisk handler om er at du vil skrive dialekt, og ikke godtar at reglene til BF sier at det ikke skal skrives på dialekt her. 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Har man dysleksi, så informer om det. Hjelper for både deg selv og andre, ettersom folk har en tendens til å faktisk bli grinete når folk skriver litt rart osv. Jeg vil påstå at det er irriterende å lese noe som ikke er skrevet på god norsk. Dette fører ofte til at jeg faktisk ikke gidder å lese hele posten, og om det er noe trådstarter trenger hjelp til er det synd at han ikke skal få det bare fordi han har dysleksi. Derfor: informer om det. Tar han kontakt med admins her, og sier han har dysleksi og blei kastet ut pga skrivemåten vil de nok vurdere saken sterkt :) De er faktisk ikke så vonde å ha med å gjøre ;) MEN: når det kommer til deg, opasb, du har godtatt de reglene som blei postet på side 1, og i det du gjorde det så mistet du all mulig grunn til å klage! Derfor: lukk igjen brødhullet :) ang. kammeraten din, så gjør som jeg sa: be han ta kontakt med admins om han ønsker å delta her på forumet :) noe vi selvsagt håper på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 synes det bare er drøyt og kaste kompisen min som har dystelsi ut av bilforumet.NO pågrunn av at han ikke er værdens beste i bokmål, og må blande det med vår dialekt nord-norsk. men greit det kan godt boikotte bf Hvis du har sånn sympati for dyslektikere så bør du iallefall skjerpe deg selv. Hvordan tror du det mølet ditt er å lese for en med dysleksi? Ellers ønsker jeg deg god jul, godt nyttår, og en fin fremtid uten forumet. Svært få kommer nok til å savne deg. Fred ut. Dust. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 1 stk julegave tildelt ifra meg til opasb. 1 Ukes utestengelse sånn at han lærer å skrive skikkelig. _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 hihi, flott tiltak :) '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 :D Da ble det jul i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 En aldri så liten juleferie kommer nok godt med i dette tilfellet ville jeg tro... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 jaha.. hvorfor gidde banne han for denne tråden? Bra tøff du Azzido.. stfu ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 fy faen mange av dere admin`s på http://www.bilforumet.no er knust... :S du kan jo gå inn selv og sjekke de fleste trådene og innleggene opasb har skrevet... ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Fordi han faktisk med overlegg bryter reglene med overlegg kun fordi han vil irritere? Jeg har også dialekt, dog ikke så langt unna bokmål, men jeg skriver da bokmål uansett. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Han skrev dette pågrunn av kompisen sin som ble kasta ut, kjenner han selv. å opasb er selv nordlening men skriver som regel bokmål. mye og banne for den her tråden ass.. tipper jeg blir banna bare for og skrive det her. ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg