abcandreas Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 The Xbox 360 has been disconnected because an application has launched UI unexpectedly. Would you like to reconnect? Hvordan fikse??? =( Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Ingen?? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Veit ikke. Men du kan prøve under "Bilspill"-delen av forumet, det er mer sannsynlig at "gamerne" blant oss er innom der... For øvrig tipper jeg at det finnes andre forum på nettet som er mer egnet til å få svar på det du lurer på :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg