titus41 Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Tokk en titt seinest i går på hjula mine der jeg fikk et lite sjokk. hele bakstillinga tror jeg har flytta seg. Venstre hjul er mer inn til høyre mens høyre hjul er enda mer ut enn venstre hjulet. kan dette være skummelt av noe slag ? eventuelt hva kan jeg gjøre? Hjelp? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hvordan kan du si det uten å ha målt? Hva har du evnt målt i forhold til? Du kan ikke sammenlikne bakstilling med en plastfanger. Både innfestningene og selve fangeren kan ha feil passform, eller ujavn utførelse. Og avvik kan til og med forekomme mot karosseri som f.eks hjulbuer. Om du ha svært utslitte hjullager på en side kan dette faktisk føre til at selve hjulet ditt står skjevt, dvs ikke horisontalt i "vater" med hjulet på den andre siden. Om du har sterk mistanke om en skade på bakstilling (du vil san merke dette på bilen) ta kontakt med et oppretter-verksted, de har måleskjemaer fra produsenten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rdy4Audi Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Hei! Er en gammel tråd detta her, men får jo ta et skudd i mørke. Har samma problem med min Audi A6 1,8 T 2001 modell. Du fant vel ikke hva som forårsaket problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg