Atle3 Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 hva ville folk her gitt for ein datsun 280c med 319 tusen og litt rust i kanaler osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 kordan årsmodell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 80-81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 kjempegode biler d der.har hatt 8 av dem selv.verdt alt fra 3-15000 vil jeg si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 den er ganske råten og ein ungdom har hatt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 motoren og kassa e like god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 det er jo ramme på disse bilene,så det går greit med rust i kanaler.og siden motor er greit og det ikke er så galt med bilen ellers,så burde den vel være verdt 4-5000 ihvertfall.er det noe ekstra på den?hadde elektriske speil på en av de jeg hadde.dem er visstnok sjeldne.har diverse deler for denne bilen om det er av interesse.blant annet instruksjonsbok for cedric og nyoverhalt mellomaksel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Ville nok ikkje gått for den bilen nei. Veit hvem som eier den bilen og han e ikkje god. Men men, eg veit at far din kan bil atle så det e bare å kjære på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 trur det er alt utstyr men åssen felger passer på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 trur du burde gå for eiker eller compromotive felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 mener det er boltsirkel 4x114,3.men skal ikke si det for sikkert.passer ihvertfall felger fra noen audi og chrysler.hadde felger fra chrysler voyager på min.var bare 15",men det var fett på den tiden...mente selvfølgelig 5x114,3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Squareback Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 mener det er boltsirkel 4x114,3.men skal ikke si det for sikkert.passer ihvertfall felger fra noen audi og chrysler.hadde felger fra chrysler voyager på min.var bare 15",men det var fett på den tiden... Er vel 5x112 boltsirkel på disse. Samme som mange Benzer, VW Transporter 72-90, Ford Granada m.m.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Er vel 5x112 boltsirkel på disse. Samme som mange Benzer, VW Transporter 72-90, Ford Granada m.m.... mener det var 5x114 jeg da.bmw har jo også 5x112,5.men det er jo bare å ta et skyvelære å finne det ut da...hadde voyager-felger på min ihvertfall.en kamerat som har disse felgene nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Squareback Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 mener det var 5x114 jeg da.bmw har jo også 5x112,5.men det er jo bare å ta et skyvelære å finne det ut da...hadde voyager-felger på min ihvertfall.en kamerat som har disse felgene nå. Tror du har rett! botsirkel 5x114,3 på H430-series som er Nissannummeret på 280C 79-83... Har sjekket i en gammel felgkatalog jeg har her... For de somkan fransk er det en bra tråd her på 280 C. For oss andre kan vi se på bildene... Ma Datsun 280 C de 1981 - type H430 [aka Nissan Cedric] - Anciennes 80's - FORUM Anciennes - FORUM Automobiles mythiques et d'exc C en står for Cedric! Jeg synes det er synd at ingen så langt har lagt ut noe på Cedric (under "Nissan") så jeg legger ut litt der...En Laurel er ingen Cedric! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 stemmer det ja.h430karosseriet.fine biler det der, men lite igjen av dem..har skyld i det også jeg, da jeg har vraket 5 og solgt en del andre av de ialt 550 stykkene som ble importert av 4 dørs sedanmodellene:( fins iallfall 1 stv i rogaland vet jeg.tøffe dem. bruker nøkkel på utsiden for å kjøre ned det lange vinduet bakerst bak bakdørene..om dere forstår hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg