Gå til innhold

Stenging/gjenåpning av egne tråder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann

I dag er det kun admin/mod som kan låse/stenge, heretter omtalt som stenge, en tråd. Alle brukere kan opprette og slette sine egne tråder. Det er uvisst om det går an å gjenåpne en stengt tråd.

Jeg vil foreslår at det legges til rette for at brukerne også gis tilgang til å stenge og eventuelt gjenåpne sine egne tråder, dersom de måtte finne det for godt. Jeg har umiddelbart tre argumenter for hvorfor:

- admin/mod slipper å ta seg av det

- brukere kan stenge sine egne tråder når de har fått svar på det de lurte på, istedenfor at trådene skal ta helt av i alle retninger (slik de ofte gjør), og på samme måte gjenåpne dem dersom det er noe mer de lurer på

- brukere kan stenge sine egne tråder dersom tråden kun er ment som informasjon, og ikke som emne for diskusjon, og på samme måte gjenåpne dem dersom de har tilleggsinformasjon

A) Er jeg helt på bærtur, eller er det flere som ser at dette kunne være greit?

B) Finnes det noen argumenter MOT en slik løsning?

C) Admin: ville det være praksisk gjennomførbart å innføre en slik funksjon, eller vil det være for omfattende med tanke på koding/programmering/hva-det-nå-heter-på-fagspråket?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR: Jeg kunne tenkt meg at trådstarter får stenge og åpne, men ikke slette tråder. Det er noen snyltere der ute som sletter en nyttig tråd så fort de får svar på det de lurer på.

MOT: Hvis alle får stenge trådene sine som de vil KAN det fort bli et helt ubrukelig forum hvor man må lage en ny tråd hver gang man lurer på noe. Per i dag har vi vanskeligheter nok med å få folk til å SØKE og bruke allerede eksisterende tråder. Ta deg en tur i volvo avdelingen og se hvor mange ganger om dagen det lages en ny tråd som heter getrag f.eks.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår