Mrs Aero Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Fra imorra kveld er jeg uten pc...helpme Jeg har singel blitt og x´n tar med seg pc´n... anger2 Kommer tilbake på nettet så snart jeg får tak i en billig, brukt maskin... :( :cool: Tut gjerne om dere ser meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Uff,kjedelig. skulle sikra deg maskina vøttu! Lykke til i jakten da! På PC asså!:) :hello: Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Mrs Aero Fra imorra kveld er jeg uten pc...helpme Jeg har singel blitt og x´n tar med seg pc´n... anger2 Kommer tilbake på nettet så snart jeg får tak i en billig, brukt maskin... :( :cool: Tut gjerne om dere ser meg! Kom tilbake snart da ;) Bilgale damer er det rett og slett for få av *snufs* Vi sponser pc vi :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Krone/dele rulling .. hehe... ;) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet August 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Shadow_iX Krone/dele rulling .. hehe... ;) Ja, det hörtes bra ut! Når får dere satt igang det...?;) Eller kanskje ikke...:( Jeg får vise frem litt :titties: , så kanskje jeg får låne pcn en stund...eller kanskje ikke...? Pröve det jeg skulle ha gjort for lenge siden...väre snill? Eller kanskje det er for sent for det...? Flaks for meg at jeg har en liten "ulldott" på 4 ben som kan varme meg om natta iallefall...:) Ikke har jeg noen tv heller...fy fan livet suger!!!puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ja, det hörtes bra ut! Når får dere satt igang det...?;) Eller kanskje ikke...:( Jeg får vise frem litt :titties: , så kanskje jeg får låne pcn en stund...eller kanskje ikke...? Pröve det jeg skulle ha gjort for lenge siden...väre snill? Eller kanskje det er for sent for det...? Flaks for meg at jeg har en liten "ulldott" på 4 ben som kan varme meg om natta iallefall...:) Ikke har jeg noen tv heller...fy fan livet suger!!!puke Kom til Oslo så fixer vi alt det der :D hehe ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 se det på den lyse siden... du har jo bilen ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet August 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by LilleGud se det på den lyse siden... du har jo bilen ! :D Det var en liten tröst du...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Mrs Aero Fra imorra kveld er jeg uten pc...helpme Jeg har singel blitt og x´n tar med seg pc´n... anger2 Kommer tilbake på nettet så snart jeg får tak i en billig, brukt maskin... :( :cool: Tut gjerne om dere ser meg! Eller en billig å brukt mann ? :hello: Hehe, men seriøst - trist å høre. Får håpe du kommer snart igjen da :D Om du bare skal ha noe som virker så har jeg en PII maskin som du kan få. Hvor bra den er vet jeg ei - men den er gratis :) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet August 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Gringo Eller en billig å brukt mann ? :hello: Iofs kan "billig, brukt maskin" tolkes som...mye!!! He-he... Jeg bruker pcn stort sett bare til internet og til å skrive litt med (jobbsöknader og sånt skit) Har en brukt pc på gang nå, men har ikke fått no info om den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet August 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Det hjelper å smile pent og blinke litt med öya...har fått låne pcn og tvn inntil videre! Hurra, internet-abstinensen begynte å gnage litt forsiktig...:rolleyes: Da satt man her da, i en nesten tom leilighet...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Originally posted by Mrs Aero Det hjelper å smile pent og blinke litt med öya...har fått låne pcn og tvn inntil videre! Hurra, internet-abstinensen begynte å gnage litt forsiktig...:rolleyes: Da satt man her da, i en nesten tom leilighet...:( Men du har bil, PC og TV! Det er alt jeg trenger for å overleve i allefall :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet August 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Originally posted by famir Men du har bil, PC og TV! Det er alt jeg trenger for å overleve i allefall :) Hadde jeg IKKE hatt bilen, tvn, pcn og hunden hadde jeg ikke overlevd dagen ,nei! Men lite TLC hadde jo ikke värt helt på trynet...den snörrete nesen til Aero er ingenting å hurre for...!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Ikke vær så nedfor nå da... Opp med humøret! Alt kommer til å ordne seg til slutt. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg