Hansy Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Har dere noen slags ord etter setninger som dere bruker til vanlig, som er litt utenom det vanlige? Selv bruker jeg: Livet er ikke en dans på tunfisk vet du.. Fortreffelig Adjø,min gode mann (sies til både jenter og gutter) I aller høyeste grad Med god margin Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Jeg tenderer til å si: Tenderer ;) Gjennomført.. "Det var da storveies" "Det er ikke akkurat avansert intravenøs hjernekirurgi heller" "Livet hadde vært bedre med 100m² garasje" "I need more POWER,Igor!! " Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Typiske utrykk fra meg daglig: "Dæven steike" Kommer foran ting som "D va flaks"/"Dein vart brei" "Ska vi ut å sug?" Min måte å si "Skal vi ut å røyke?" men brukes barre innenfor vennegjengen. "Nånn som ha PMS i dag å ja hør æ" Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 your a woman, man ! Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 "æ itte grett" "nei si du dæ" "ordentlig smarting du"ironi Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 "jævla kattkuk" "satan den va fin/brei" (kommer ofte fram under skrensing) "du e sveitt" Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 (ååh,) hold sæ fast! eller noe i den duren. Gjerne ironisk ment. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Gje na havre å neger! Honen pitle det din skeivronka fjellsame me afrikansk vandrekuk! Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Omforladels Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Den er roooger! Trenger da ikke å værra raketforsker for å skjønne det! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 -Han har ei gåen pære på loftet! -Mangler ei flaske på en six-pack -Ikke salteste nøtta i skåla brukes flittig om inkompetente/mindre smarte folk... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 -Klart dæ! -Sier seg sjøl dæ! -Nemen i svarte.. -Nemen i jøskens... Også diverse andre morsomheter utført på litt for brei dialekt. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Drit og dra (Ta fart og) sleng deg i veggen Dét var lurt (sarkastisk) Tenk, trykk, tal (sarkatisk, gammel forsvarslingo) Kom til ro (til folk som babler/maser/stresser/kjefter/fyrer seg opp) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 istedenfor "som hand i hanske": det var som kuk i kram sne:) det var som pikk i grethe. SÆD! egner seg veldig greit så lenge jeg jobber sammen med nordlendingen i alle fall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 ække så nøye bare ikke få driten i øye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg