Dille Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 "Satan d vart bra!" ( Når jeg blir fornøyd med noe) "Hanj søkki ta!" Har ikke noe forklaring på dette jeg...... "Slapp a d årne sæ" (Når jeg tar livet med ro) #Ganske ofte# "Phøsj!" (Jaja, det er ikke så nøye) Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 "Ikke nøye ke dæ kostæ, bære dæ e belli!" "Den passa som håre på en snau svenske" "Det va på kløvne fetthåre" (når noe går akkurat) Hvis noen sier: Ja det ble vertfall ikke værre. "Ja ho sa så, ho som knulla for tannverken!" Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 ekke så nøye, så lenge du ikke får det i øyet, sa jeg... -og heller ikke på sengetøyet fikk jeg til svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 "ka i granskauen..." "va nå jækligt da..." "steikje" "ting tar tid..." "går d kje... så ska d" og somregel når jeg er ute å kjører bil... " ka i hel#¤% e d du holde på me? ska du ha det me ein jæv¤%&¤ faks? kjør då for hel%¤&.... forb#¤%#% dri#¤%, flutt den jæ#¤% dri¤%&¤ kjerrå di, e andre i traffikken o..." og mye mumling, jeg sitter ofte og skriker til megselv når jeg blir irritert :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Morn, sier det like gjerne om natta som om dagen. og så er det mange spesielle bosniske uttrykk, som: Jo jeg gjør det, men når du går ned på knea. edit: Off topic, men er 80% av medlemmene på BF fra Nord Norge? :watchout Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3akm0m Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 tror admin må banne noen her for og ikke prate bokmål/ny norsk ja hehehe :P Siter ¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 -Samme rapport tilbake (ligemåde) -God jul skal være (eller hva man nå måtte bli ønsket. Betyr ligemåde det også) -Jeg leser filosofien din (jeg hører hva du sier) -Nå skal du høre her jenta mi (uansett om det måtte være mann eller kvinne) -Om ikke du kunne være så inderlig full av godhet Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hau - Blir brukt som "god dag" og "adjø") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 (Ta fart og) sleng deg i veggen Take a long walk on a short pier! Kåmma Då! / Hatch korwa! (spelling?) (Norsk / Polsk) Fuckface Schaulong (som i so long) Sattan eg e goe! Stålte av deg vett du Du e nå litt søte o Besta d! Du e drit! Dziękuję (Takk på polsk, lærte det for å kunne takke polakkene på deres språk, og nå bruker jeg det hele tiden) Skjer da? (når det hende noe uventet) Saklig! Og mange fler som sensureres nå pga den yngre garde... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hvorfor ta livet så seriøst? Er fortsatt ingen som har overlevd! Å SÅ? HAHA Saklig! JA EE MM:rolleyes: Helt enig:shake ! EDIT: Sjer a? (brukes også endel) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Står det neger i panna mi? ekkje så dom som du ser ut til du Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg