kaffi Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Hei har hørt en julesang på p3 der det er noen scotter eller irsk folk som synger ei kjerring og en mann men har aldri fått med meg tittelen så lurer på om noen her vet hva den heter??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Kan det være "Fairytale of New York" av The Pogues? Mest kjente coveret er vel av Ronan Keating og Moya Brennan. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 NRK - P3 Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Er nok Fairytail of New York med The Pouges ja.. The Puges - Fairytail of New York Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Noen som har live-versjonen av denne låta, og evt kan tipse meg om hvor den fåes kjøpt...? ;) Var en nisse innom her ikveld (forøvrig kanonfull!) som spilte den, og den var jo mye bedre. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg