Azzido Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Jeg sitter her i kveld og tenker på hva som igrunn er min drømmebil... etter litt kikking på nett så endte jeg opp på Aston Martin DBS som min store drøm. Rått og frekt utseende, Sportslig satt opp med rå maskin samt at Aston Martin har noe eksklusivt over seg som jeg liker veldig godt. Hva er din drøm? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Min drøm har lenge vært og er fortsatt denne Nissan Skyline GTR-R34 Nismo. Det må være på grunn av dens vanvittige utsende og prestasjoner. Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 finnes det noe penere?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 tja: men drømmen må vel bli no sånt no: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 er altfor glad i biler til å kunne velge EN , akkurat det samme med kvinnfolk , men her er bare NOOEN biler jeg liker ( langt ifra alle ) DETTE ER TIL Å RUNKE TIL !!! GEMBALLA LIGGER VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG HØYT PÅ LISTEN Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Lotec Sirius er helt ok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 sjelden bil . men her en anne Lotec Lotec C 1000 laget av mercedes bare ETT ENESTE EXEMPLAR i hele verden =) tror det var laget til den saudiarabiske prinsen eller noe Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Forskjellen på Siriusèn og den du la ut er at Siriusen var rå og den andre der var grisestygg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Fint om man holder seg til 1 bil. Ellers sklir tråden ut rimelig fort. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 sorry men som jeg sa , har mange drømmebiler... =/ kanikke noe for det men hvis det er problem så kan du fjerne inleggene mine =( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 sorry men som jeg sa , har mange drømmebiler... =/ kanikke noe for detmen hvis det er problem så kan du fjerne inleggene mine =( Joda, det fatta jeg ;) men fint om folk videre holder seg til 1 bil. eller blir dette mere ett bildegalleri enn en tråd... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Er jo umenneskelig at vi bare får velge en!! Men hvis penger ikke spiller noen rolle, så hadde det blitt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 drømmebilen min er audi UR90 quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 96/97 viper :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Orginal Volvo 242 grp.a bil Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg