Grini Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Jetta som er godkjent ombygd til VR6. Det er ganske mye som må gjøres med karrosseriet og annet småtteri. Prislappen er på 17000kr. Den er som sagt godkjent med VR6, og det er vel nesten grunn nok til å kjøpe bare pga det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grini Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Nå er ihvertfall Jetta`n kjøpt. Må pusse opp igjen karrosseriet, men bortsett fra det er bilen stort sett i god stand. Fornøyd med kjøpet, med tanke på at den er godkjent med VR6:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Denne ville fått mye mer respons under jettaforumet! Men ja; må ha vært et godt kjøp, siden det er en vanskelig prosess å få det godkjent. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 blir bra når du begynner på denne. få den ferdig til sommern : ) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grini Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Kommer til å ta meg god tid, så resultatet blir så bra som mulig, men hadde vært moro å få den ferdig til sommeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Lukter det hovedtreffet i VW Audi Club i slutten av Mai? ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grini Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Det er selvfølgelig det jeg håper på, men vi får se hvor rask jeg er. Skal prøve å gjøre den ferdig så fort som mulig, men samtidig skal den jo bli bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg