Gå til innhold

Neon lys til Audi A4 - Råd og hjelp

Ranger emnet

torjussen

Anbefalte innlegg

Hei alle lesere og folk som har peiling. Jeg har en Audi A4 Sedan, som er 2001 modell, det jeg lurer på er enkelt og greit hvor jeg får kjøpt neon lys, da stiller dere sikkert mange spørsmål til meg hva jeg ser for meg osv, jeg har ikke store peilingen på dette. Jeg har vertfall lagt ut bilder av bilen på: \http://www.torjussenweb.no/web.php?p=bil

Håper at noen kan hjelpe meg, har sett litt på nettet hvor noen skriver dobbelsidig teip osv, jeg ønsker dette skal vær lett og ikke noe stress. Siden jeg vil helst ikke begynne å demontere ting i bilen osv. Fins det neon lys hvor du kan skru de på ved å trykke kun på lyse under bilen eller noe? Er vel kanskje ikke så smart når det er ulovlig igjen? Jeg trenger vertfall råd og hjelp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg deg, HVA I ALL VERDEN skal du med neonlys på en A4?!

Neonlys har ingen verdens ting å gjøre på en bil, og det kommer bare til å se dumt ut.

Mitt tips: dropp det, bruk pengene på senkesett istedenfor.

og ja, det var veldig lite hjelp i meg, men jeg blir provosert når noen skal ødelegge en så fin bil som du har (og du hadde virkelig gått rette veien også) med neonlys.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg meget enig med gutta her. Ikke ødelegg bilen din. Neonlys var ikke kult når det kom, og i hvertfall ikke nå.

Bruk heller penga dine på å lakke nedre fangerne dine, hvis du ikke har gjort det enda.

Helt enig! Du har en veldig pen bil, lakker de nedre fangerne og senk så glemmer du nok neonlysene :-)

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil vel tørre å påstå at neon er mer harry en kult. helt enig med folket over her, legge den nedpå få lakk på fangere å lister syntes jeg hvis du først skal lakke. blir mye mer stil ren bil uten det neon surre. =)

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov og ettermontere xenon lys, men du maa da gjöre det som paa original, med höyde sensorer slik at lyse stiller seg etter vei og bagasje, ikke sjenerer motgaaende trafikk

Legg merke til at trådstarter spør om neonlys, og ikke xenonlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre de har endret loven så er det sånn det er ja :)

Er ikke ulovlig å ha montert det på bilen, men er ulovlig å bruke med mindre du står stille.

Tja...litt i grenseland det der. Man har f.eks. egentlig ikke lov å montere flere enn 2 ekstra fjernlys på biler som kjører på veien. Det har ingenting å si om de brukes eller ei. Nå må det legges til at det er svært få som bryr seg om dette forbudet.

Så om man har lov å montere neonlys under bilen? Tvilsomt!

Spørsmålet er vel heller; hvem er det som kommer til å merke det?

Man vil antakelig også få det påpekt på EU-kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider