Zimmern86 Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 dvd spilleren i bilen min klikket idag. den skur seg på, skjærmen kommer opp, men bildet er svart, trykker jeg på tv så blir det svart/hvitt som forventet (skurr) jeg får ikke til å spille noe musikk, cdèn kommer ikke ut, når jeg slår den av, kommer den på automatisk på ijenn, da står det "close" noen som vet hva jeg må gjøre, vil prøve å få gjort noe, istede for å sende tilbake til selgeren. spilleren er ca 1 mnd gammel.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Mest sannsynlig så er laser`n gåen på den,siden den ikke leser cd-platen.Den klarer vel ikke å registrere at det er en cd-plate i den,så er derfor den ikke kommer ut.. Så mitt råd er å sende den tilbake til selger/der du kjøpte den.Regner med at du har garanti på den,siden den bare er 1 mnd gml?? Men uansett,lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 1 års garanti, men selgeren mener at jeg betale 350 kr så sender de meg en ny en, samme type. det er væll litt drøyt, for at dette går på garantien, og da skal ikke kjøper bli belastet.. noe innspill? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Ehm,du skal ikke betale en dritt.Du kan maks strekke deg til å betale porto,hvis du må sende den avgårde til selger. Asså,en spiller skal holde ut mer enn 1 mnd,herregud. Si at du kan betale 350 kr,men da skal du ha en som er 1 modell nyere,si at du ikke vil ha den gamle dritten..For hvis det samma skjer på nytt,da må du legge ut nye 350 kr,og det blir bare tullete..Hvis ikke,så kan du true selger med forbruker rådet.Si at du har pratet med de,og du har alt på rette.Du har garanti,spiller er 1 mnd gml,og regner med at du har behandlet den pent og ikke åpnet den og seff har kvittering.Så lenge alt det der stemmer,så har du alt på rette.Og du har reklamasjons rett..Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Hvis det har vært rett rundt minus grader i bilen din, så er det ikke umulig at det er det som er problemet. Min skjerm blir svart innimellom hvis det har vært minus grader en natt. men jeg regner med at du har varmet opp bilen og prøvd? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 bilen min står i oppvarma garasje, 15+ inni der:) selgeren ringt mæ på selve julaften, sa at han hadde fabrikken som laget den i tlf, ringte 2 gang til meg og stilte meg spm. er skjærmen svart elr blå? sa da at når kjærmen kjæm opp, e den litt blå,men da æ trykke på fjernkontrollen til dvd så blir det svart.. Han sa da: greit, hadebra. øøhhh what lissom? regne me æ høre fra han snart, kjipt uten musikk i bila Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg