K3nt_ Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 antall år sier ikke noe om kvaliteten på dine kunnskaper og erfaringer om du ikke klarer å backe di opp med bevis :D hissigpropp. :ass: Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hva er det dere snakker om? i min post skrev jeg aldri zalo, grønnsåpe og zalo kan ikke sammenlignes. Så dere bør jøre hjemmeleksa litt bedre, prøv grønnsåpe før dere snakker, vertfall ha litt erfaring med div typer.Snakker for en med over 30 års erfaring. 30 år med "konebilmishandling" lol... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excl! Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 skal knipse bilder av bilen jeg, volvo 940 som er ganske fin i lakken... prøv å vask bilen med Krystall Grønnsåpe EN gang, så skal dere få se :P Ikke jeg som har erfaring, jeg snakker for en som har. Ser ikke poenget med å disse verken meg eller min kilde, jeg snakker utifra en person sin erfaring, og jeg har selv sett resultatet, vasker selv bilen min med grønnsåpe, funker flott. Diss meg etter du har fått et jævligt resultat av å vaske bilen med grønnsåpe og bone den, da kan du disse så mye du vill. Sist jeg sjekka ekke 940 en konebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Kan du ikke bare prøve en Meguiars NXT bilsåpe? Den koster 199 kroner og varer ca 20 vask. Det blir 10 kroner per vask, jeg garanterer deg at du kommer til like den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hvis den holder til 20 vask så bruker du alt for mye såpe! Du trenger nesten ingenting pr bøtte vann! skummer jo helt sinnsykt! dessuten syntes jeg nxt såpa er for sterk, for når jeg brukte nxt såpa på tech wax så ble jo voksen tørr etter 4-5 vask bare! Har jeg brukt for mye såpe kanskje ? står på såpa at den ikke skal ta tech waxen men det gjorde den! Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hvis den holder til 20 vask så bruker du alt for mye såpe! Du trenger nesten ingenting pr bøtte vann! skummer jo helt sinnsykt! dessuten syntes jeg nxt såpa er for sterk, for når jeg brukte nxt såpa på tech wax så ble jo voksen tørr etter 4-5 vask bare! Har jeg brukt for mye såpe kanskje ? står på såpa at den ikke skal ta tech waxen men det gjorde den! Nxt`n tar voksen, men den er fin og bruke før voks/polering. Bruker selv "Gold Class" til vanlig vask og som sagt nxt`n før voks/polering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hvis den holder til 20 vask så bruker du alt for mye såpe! Du trenger nesten ingenting pr bøtte vann! skummer jo helt sinnsykt! dessuten syntes jeg nxt såpa er for sterk, for når jeg brukte nxt såpa på tech wax så ble jo voksen tørr etter 4-5 vask bare! Har jeg brukt for mye såpe kanskje ? står på såpa at den ikke skal ta tech waxen men det gjorde den! Bruker Gritguard vaskebøtte, og den er vel på 20 liter. Blander derfor inn 1dl per bøtte. Bruker NXT såpe når bilen er veldig skitten og på biler som ikke er polert på en stund. Ellers bruker jeg Gold Class såpen. Fikk ny bil på Mandag så den skal vaskes to ganger i uken med GC såpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg