Gå til innhold

Solgt bilen.

Ranger emnet

200sx4ever

Anbefalte innlegg

solgte bilen min på fredagen, men på grunn av noen nye regler fra bankens side må bilen stå reg i ny eiers navn før banken vil utbetale penger.

det jeg lurer litt på er følgende, han har noe som heter naf finans å jeg fikk en fet bunke med papirer og underskrifter fra han som jeg må sende til naf etter at jeg har fått levert vognkortet å bilen står i hans navn, er det noen har som har gjort dette? står at jeg skal fakse en kopi av ny eiers vognkort etter at bilen er om reg på hans navn.

har levert bilen til han har jo alt jeg trenger. å siden det er mitt i jula er jeg klar over at jeg ikke kommer til å få pengene før over jul.

bilen står fortsatt i mitt navn å er forsikret på meg.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, når jeg kjøpte v70'en skrev jeg vel under to plasse, en kjøpekontrakt og et lånedokument (hos forhandler)

men kan jo godt hende at NAF vil forsikre seg, siden de skal pantsette bilen må de vere helt sikre på at bilen står registrert på rette eiger før de kan ta pant i den. Og de betaler ikke ut lån før dem har tatt pant i bilen siden det kan vere eneste sikkerhet for lånet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for svar for nå skjønner jeg litt mer =) fikk ikke omreg bilen i romjula for han som kjøpte den hadde ikke tegnet forsikring å så hadde han fått beskjed hos b.t. at han burde vente til etter nyttår med å registrere den siden avgiften ville falle med rundt 2000kr. (han tegnet forsikring i går for min gikk ut i dag)nå er det bare omreg han må betale så jeg kan få sendt inn en kopi av nytt vognkort.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider