Gå til innhold

bakke's mazda6 stv!!

Ranger emnet

bakke84

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

da blir det vist mega spokera 18"... 225/40 18 ;) men inpresse på dem blir ikke godkjent.. trur det var 37 i inpress...

noen som har peiling på dette? om felgen blir å stikke utfor dekket eller noe sånt me 37 i inpress?? men mega pantera me 47 var godkjent..men som sagt har jeg lyst på spokera..

dem jeg skal kjøpe hos mente det ikke var problemer å sette de på , men var ikke godkjent pga innpress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Tøft at du "horer" en vanlig familiebil :) (bare ikke ta d for langt, for d er ikke bra! :p)

Funnet ut om felgen vil passe? Begynner å bli på tide, med ferielønna rett rundt hjørnet! ;)

joda dem passer :) bare ikke lovlig inpress på de..men skal ha de så snart feriepengene kommer, mulig litt før :)

men snø og is ute no så... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Mega Spokera 18 et37 :) Huske ikke bredda på dem.Men står på 225/40 dekk 8)

får vel takke Dekksentralen før hjelpa i år også :D Inom der hver vår å henter ny felger jo :wink:

"Malangen" i bakgrunn ;) fast ansatt ombord der...vaskehallen/garasjen min :P

5.jpg

6.jpg

rrrr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
hmm :) har Mega pantera i samme dim som deg.. dekk kanten subber i ytterste del av hjulbuen( den skarpe metallkanten innerst) pga feil innpress, så får vel gå fatt med slegga snart før jeg eter opp dekka :)

da har vis samme problem ;) men kjøpte gummiklosser å la i mellom fjærene så de ik slår nedi ;) kansje ikke det beste trikset, men funker :D

har 37innpress på mine.. vurdere å kjøpe smalere dekk neste gang. 215 kansje

Lenke til kommentar
Del på andre sider