Pr3cis Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Har akkurat montert KN-filter og forge sin resirkulerbare ventil. Syntes ikke det ble noe særlig lyd akkurat. Noen som vet hvorfor? Det er bare såvidt jeg hører lyden inni bilen når jeg kjører. Kunne det vært lurt å prøve å bytte fjær i resirken? Har en A4 1.8 T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Er den chipet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 om den ikke e chippet får du ikke noe særlig med lyd.. om du derimot tar av den nye resirken, og på me den gamle. får du masse lyd, og da evt. sitter den på igjen når du får chip.. eg har kun kn filter akkurat no, og d gir fin lyd.. chip og resirk kommer til sommeren:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 That is correct ;O) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pr3cis Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Den er ikke chippet nei. Ja synes faktisk det var mye mere lyd med den originale resirken.. Men har bare lest på andre tråder her på forumet at man vil få MASSE lyd med bare en resirk og filter, det er jo latterlig, for det får man ikke i det hele tatt, må jo skru ned vifta, musikken og bøye seg frem for i det hele tatt å høre en liten latterlig psshh.. hehe :P Hvor går den ann å få chippet den billig da? Er det mulig å bestille chip fra utlandet og montere selv? Eller er det kanskje ikke så lett? Vet mange som har gjort det, men det er dieselbiler da, kanskje noe lettere der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 jeg er veldig fornøyd med kun KN!!:D :yodude: kjører uten chip ennå. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Det er teoretisk sett ikke noe problem å montere en chip om du har det.. Men som regel så må chip`n brennes for ditt oppsett siden bilene varierer i virkningsgrad osv. Er forskjell på hva en god chip er fra bil til bil. Ta en prat med ESTuning i Trondheim så får du svar på dette vettu! ;O) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 grunnen til at det blir så mye lyd med org resirk er at denne er deffekt på de fleste biler som er litt gamle .... dette gjør at det blir mye blafrelyd Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg