Gå til innhold

BP`s: Audi 200 83- Tvåhundra!

Ranger emnet

bpengan

Anbefalte innlegg

• Svar 908
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig sånt går an på Opel!

Enten funker en plugg, eller så får man overslag og den funker ikke. Blir uansett ny motor på BP-gutten :D

Sakling...

Ikke for å ødelegge noe trå her men, en plugg slites! Det med at den virker eller ikke virker er bare tull.. Selvfølgelig tenner ikke en slitt plugg like mye som en god plugg, og hva skjer da?

De bør helst skiftes en gang i året på en vanlig motor.

Du kan for eksempel lese litt her:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=1002

http://dirtbike.off-road.com/dirtbike/data/articlestandard/dirtbike/232006/332655/3.jpg

Den mc motoren med k-jet crap system har kanskje hatt en smule feil blanding som har ført til at tennpluggen ble slitt osv osv osv..

MC motoren er jo en ellers skuddsikker og artig motor :)

min mening, tror jeg :D

over og ut.

[x]91' Opel Vectra 4x4

[x]87' Opel Kadett Gsi

[x]90' Opel Vectra

[x]89' Opel Vectra 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte nesten 2 timer på å "kjøre" 10 meter i morgest kl 6 så fikk jeg mer iver på å få ferdig audi.

SÅ i helga skal det sveises:)

Fikk gjort litt i kveld:

216.jpg

Det er kaldt. Grunninga ville ikke tørke fort nok:

213.jpg

Under bilen:

215.jpg

217.jpg

Denne gugga er umulig å få av hendene etterpå. Spesielt når den er blanda med grunning.

219.jpg

I morgen har jeg dette å bryne meg på:

2111.jpg

2110.jpg

21.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i arbeidslys i dag så kunne ta en liten session med RUSTDRIT igjen:)

Lar bildene snakke for seg selv:

26.jpg

var jo dette jeg egentlig skulle begynne med.

Men så var det no drit som var i veien.

Så begynte å kutte å leke litt:

262.jpg

KUTTKUTT

263.jpg

Uff, like greit å få det unnagjort:

Høyre side:

264.jpg

Venstre side:

267.jpg

Høyre side etter LITT jobbing:

266.jpg

Venstre side:

269.jpg

Da ga jeg meg. Har fortsatt rust i kjæften.

Tar med meg no rustfristålplater i morgen som jeg begynner å tilpasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tøft dette. Det er kult at du tar masse jobb bilder. Fortsett slik, er gøy å følge en prosjekt tråd med masse bilder som viser hva som skjer og hvordan problemene løses. Moro å ha til senere for deg selv også når du ser tilbake om noen år å lurer på hva svarte som fikk deg til å gå på en så omfattende jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha lest alle innleggene ( ettersom jeg ikke har kikka på tråden før i kveld, og orka ikke lese alt... ) har jeg lyst til å si at dette må være et knalleksempel på at vegen blir til mens en går! Det som tilsynelatende starta som syssel uten andre ambisjoner enn å forbruke tid på en meningsfull måte mens du hadde godt med fritid vokste seg til å bli et riktig prosjekt med fremdeles tilsynelatende ukjent mål. ( ? ) Det som er så flott er hvordan du har dokumentèrt via bilder og tekst ups'n downs gjennom måneder og vist hvordan du vokser i evner og kunnskap. Det vil alltid finnes dem som, med rette eller helt usaklig, rakker ned ned på hva du gjør, bedrevitere er ikke mangelvare blant bilinteresserte! Les, lær og fortsett mot ukjent mål. Alle har et startpunkt, om en heter Smokey Yunick og ble verdensberømt motorguru http://en.wikipedia.org/wiki/Smokey_Yunick

eller BP som starta med en skjøta Audi 200, det blir ikke bedre enn en lager det sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider