Gå til innhold

BP`s: Audi 200 83- Tvåhundra!

Ranger emnet

bpengan

Anbefalte innlegg

Ikkeno funka. Så jeg tok et skrujern fra 12volt inn og tappa på den øra hvor den fra nøkkelen skal i og da reagerte den.

Det er noe som gjør at den ledningen fra nøkkeln ikke har 12volt.

Og det er umulig å følge ledningene i den el-klysa under dashbordet.Er det et form for relè som kan ha tatt kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 908
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

lite svar her. Men ser at tråden blir besøkt og folk ser ha jeg gjør.

Selv om det jeg gjør kanskje er feil, og hvertfall ikke noe å rope hurra for:P

Har fått fiksa litt på midtkonsollen i dag.

Skjært til så jeg får plass til noen intsrumenter og skjært ut ei plate av glasfiber.

Syns det ble veldig bra jeg.

SKal skjære ut 6 hull der snart. Men har ikke borr og skit hjemme akkurat nå så da venter jeg heller slik at det blir 100% riktig.

april201.jpg

Det var faktisk litt jobb å få det sånn ca bra. Var litt skjæring og pussing.

april202.jpg

Men jeg ble fornøyd:)

april203.jpg

april20.jpg

april204.jpg

BLir nok festa med lim tenker jeg.

Kan hende jeg spakkler over de små glipene. Men ekstra vekt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg ser på hver oppdatering du gjør, men jeg skriver sjeldent svar på ting du lurer på etc, rett og slett pga Audi ikke er mitt felt, så da har jeg rett og slett ikke den riktige kunnskapen til å komme med konstruktive og rette svar :)

Men følger jo med, så jeg er glad for at du ser på telleren (views) og ikke bare etter innlegg, for det er mange som er som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider