Gå til innhold

BP`s: Audi 200 83- Tvåhundra!

Ranger emnet


bpengan

Anbefalte innlegg

  • Svar 908
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har skjedd en del.

 

Har fått meg jobb. Lærling som industrirørlegger.Har tilgang til en del feite maskiner. Samt en helt rå vannskjærer. Lukter eget sveisa innsug og grenrør. Må bare forske litt på hva og hvordan.

 

De tingene som står først på timeplanen nå er å sveise litt rust. Har fått meg et sted og tilgang til sveiseaperat.

 

Blir vel montering av ny intercooler snart og.

 

Ellers har det ikke skjedd så mye.

 

Noen få bilder:

 

IMG_0930Medium.jpg

 

IMG_0931Medium.jpg

 

IMG_0932Medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:)

 

Men sliter veldig med at den fjusker som faen.

Vil rett og slett ikke dra.

Turbon suser som f men får ikke det trykket ned i seta som jeg gjorde sist høst.

 

Og jeg har ikke peiling.

 

:(

 

Tenning.. Plugger, kabler, rotor og fordeler.. Standard problem

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare 0.2 bar trykk.

 

Har fått meg garasje nå med sveiseaperat. Driver å demonterer slik at jeg får sveisa all rusten.

 

Batteriet er i orden. Tok av den helt nye starteren for å sette på den strøm, og da var den helt dau. Skal ta den med dit jeg kjøpte den for å få ny.

 

Ellers er det helt rått med et eget sted og tilang til sveiseaperat.

 

Planen fremover nå er å få den i god stand.

boms sier:

Bytte olje i diffene og fjerne rusten og dreie meg foringer til understellet.

 

Så er planen å få tak i en datasprut. Tips og triks mottaes med takk.

 

Så blir det sveising av grenrør og innsug.

 

Kommer til å forhåpentligvis bli fortere ferdig nå når jeg har fast inntekt og garasje å jobbe i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galvanisering holder ikke for evig heller..

Tydeligvis blitt brukt hardt, og dårlig vedlikeholdt denna virker det som.

 

Men tøft prosjekt :)

Bare å få stiva den opp litt i understell, og satt på datasprut, så blir det effekt i den.

 

Det med trykket, finni ut hvorfor du har så lite ?

- Mazda 323F '96 JDM

- Mercedes 250CE '71

- Zuki trailbil '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er en dritkul bil:)

 

har egentlig ikke sett så mye på motor siden siste start/stopp.

Vet at mutterne til eksosmanifoldn er løs. og en til turbon. kan være det.

 

har konsentrert meg mest om rusten.Første gangen jeg driver med noe sånt så kan hende det tar litt tid:P

 

Artig med tilbakemeldinger:)

 

Blir lønn til helga nå så da blir det en liten handletur på biltema så jeg får bilen opp på bukker.Og få kjøpt rørtråd til sveiseaperatet. Skal ogsåbestille plate i morgen.

 

Så da skal det bli ordnings:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår