JiNgZip Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Heisann... Fått prøvd ut Eonon spilleren nå eller?:) Vurderer å bestille en slik en selv.. Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 eg har fått den, jah. No har eg fått montert den og greier.. Eg syns foreløbig den funker ganske fint til den prisen. men det var eit helvette å instalere den i min bil(golf 2) va så liten plass til alle tilkoblingene bakpå. Men spilleren virker stort sett greit og mange muligheter å "bygge" på den. Gps og sånne ting. Einate er at motoren til skjermen har litt problemer med å få skjermen ut av og til, (men da kan jo vere bare min då) og at skjermen ikkje går på... Men det er absolutt ein grei spiller. Greie menyer, fint bilde når du spiller av film og ipodtilkobling(litt dårlig system det derre med ipoden, men virker) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvordan er lyden i den da? Forskjellige funksjoner du kan stille inn og slikt? Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Er ganske høg lyd når den står på volum 1 (Litt irriterende) Men det der masse innstillingsmuligheter viss du har mange nok kanaler på forsterkeren og nok rca-kabler. Veldig dårlig for meg å stille inn siden eg har bare kabler. Men det blei vertfall mykje meir lyd i subben min enn det var med den forrige spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 veldig dårlig for meg siden eg har bare 2 rca-kabler va det det skulle stå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg