Gå til innhold

Cd-veksler kabel..?

Ranger emnet

Finni2008

Anbefalte innlegg

Det har seg nå sånn at jeg har klart å kutte cd-veksler kabeln min!

Det var da jeg og en kompis sku ha ut en gammel handsfree. Det ligger innmari mye ledninger der, men tilslutt fant vi en ledning som gikk samme retning, og var lik handsfreekabelen. Denne kutta vi, da den satt fast. Men da jeg starta opp bilen igjen, gikk spillern rett på TUNER modus -.-'

Noen som vet hvor man får tak i en ny sånn ledning?

Må dette bestilles hos produsent? (pioneer) Spillern sto i bilen da jeg kjøpte den, så har ikke noen form for kvitteringer eller slikt.. Eller kan man få kjøpt det i vanlige bilstereobutikker?

Vanskelig å finne noe fornuftig om det på google alacocaina

EDIT: Har ikke fått sjekka nøye baki der, men jeg mener å ha sett en hvit og rød kabel bak ved cd veksleren min òg. Kanskje dette er hva jeg trenger?

http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_189_312&products_id=1630&osCsid=934710dcfcd4a0c2d6038c97c6cae5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og tatt løs kabelen nå.

Kontakten er helt lik som på dette bildet:

http://www.elutstyr.no/images/313001-Pioneer_AUX_adapter.jpg

bare at den har en sånn kontakt i begge endene, altså den går ikke over i bare rød og hvit. Den har i tillegg en tynn kabel som ligger med den hele veien frem til spilleren, men som jeg ikke aner hvor har stått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER ipbus kontakten til pioneer så hvis du tusler innom nærmeste pioneerforhandler så burde det være en veldig smal sak å få tak i.

Den tynne er kanskje mer mystisk... remote? antenne? hmmm

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider