Gå til innhold

SLike jenter burde det vært flere av...

Ranger emnet

espenaa

Anbefalte innlegg

....det er jo en jente fra oslo som kjører drag....det er lenge siden jeg snakket med folka rundt henne ----hun burde vel være runt 18 nå... veldig tøft å kjøre dragracing når du er fjortis!! ...hun måtte kjøre i sverige fordi det ikke var no klasse for junior i ___Norge eller no slikt...jeg synes det er uutrolig tøft med jenter innen motorsport og ellers innen bilmiljøet!...får håpe autofil artikkelen hjelper på dette!:) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

"Anette har ribba den framtidige konkurransebilen for alt unødvendig interiør. Inni står eit bur som er forsterka med kraftige bøylar."

Bur forsterka med kraftige bøylar..... :)

Er det ikke det er bur består av da??

Må stive opp buret litt vet du, fort gjort å slå seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Haha..! Ja...jeg for min del foretrekker de som ikke har peiling på biler med tanke på hva jeg har stående i garasjen.

Samme her....

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hatsu

....det er jo en jente fra oslo som kjører drag....det er lenge siden jeg snakket med folka rundt henne ----hun burde vel være runt 18 nå... veldig tøft å kjøre dragracing når du er fjortis!! ...hun måtte kjøre i sverige fordi det ikke var no klasse for junior i ___Norge eller no slikt...jeg synes det er uutrolig tøft med jenter innen motorsport og ellers innen bilmiljøet!...får håpe autofil artikkelen hjelper på dette!:) ..

Jeg går ut fra at du mener Linda Rønning, hun er vel ca. 20 og har lagt hjelmen på hylla inntil det dukker opp noe interrsant.

Junior er nå innført i Norge og ei 16 år gammel jente fra Lørenskog er foreløbig eneste deltager i en small-block Chevrolet dragster som gjør unna 201 meter på lave 6 sekunder.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår